Prima pagină » Actualitate » Electrolux solicită clienților returnarea unor produse, ca măsură de precauție. Care sunt acestea

Electrolux solicită clienților returnarea unor produse, ca măsură de precauție. Care sunt acestea

Electrolux solicită clienților returnarea unor produse, ca măsură de precauție. Care sunt acestea
Electrolux solicită clienților returnarea unor produse, ca măsură de precauție. Care sunt acestea

Electrolux solicită clienților care au achiziționat aspiratorul fără fir din gama Pure F9, ce provine din anumite loturi de producție, să oprească utilizarea acestuia și să îl returneze, ca măsură de precauție, fiind identificată o defecțiune. Clienții care dețin aspirator din gama menționată pot verifica dacă produsul lor este afectat, vizitând site-ul companiei www.electrolux.ro, unde sunt detaliate seriile de produs vizate de această retragere.

Electrolux a identificat o defecțiune a aspiratoarelor fără fir Pure F9, din anumite loturi de producție, de aceea, a hotărât în mod proactiv, rechemarea lor imediată și informarea clienților cu privire la importanța returnării lor.

Defecțiunea poate genera în anumite circumstanțe, supraîncălzirea aspiratorului, care poate determina incendierea aspiratorului, prin răspândirea la materialul inflamabil adiacent. Supraîncălzirea potențială a produsului poate fi inițiată numai atunci când produsul este utilizat, nu în timpul reîncărcării sau când nu este în funcțiune. Până în prezent, nu au fost raportate vătămări corporale sau daune materiale de către clienții care dețin acest produs. Cu toate acestea, deoarece siguranța consumatorilor este o prioritate pentru Electrolux, compania a hotărât în mod proactiv, stoparea producției acestor produse, retragerea lor din comerț și rechemarea lor din rândul clienților care l-au achiziționat.

Astfel, clienții care dețin un aspirator fără fir din gama Pure F9, din seriile de producție vizate, sunt rugați să contacteze Call Center-ul Electrolux, la numărul de telefon 021.9913, disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00-20:00. Echipa de suport Electrolux va îndruma toți clienții în vederea returnării produselor și a modalității de compensare.

Cum pot identifica clienții seriile de produs care sunt vizate de retragere?

Seriile de produs din gama Pure F9 care sunt vizate de acestă retragere sunt detaliate pe site-ul companiei: www.electrolux.ro.

Clienții pot verifica dacă dețin unul dintre produsele vizate de retragere, verificând modelul, numărul produsului (PNC) și numărul de serie (SN) pe care le pot găsi pe eticheta plasată în spatele unității cu ciclon a aspiratorului. Dacă modelul și numărul produsului (PNC) se potrivesc și se încadrează în intervalul de numere de serie (SN) enumerate pe site, atunci clienții sunt rugați să nu mai utilizeze produsul și să contacteze serviciul de Call Center Electrolux.

Retragerea vizează doar produsele din gama Pure F9, din seriile de producție detaliate pe site-ul retailer-ului, și nu se aplică altor produse Electrolux sau aspiratoarelor fără fir din gama Pure F9 cu numere de serie care nu sunt menționate pe site.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și