Prima pagină » Actualitate » eMAGBlackFriday 2021. Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului va avea loc pe 12 noiembrie

eMAGBlackFriday 2021. Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului va avea loc pe 12 noiembrie

eMAGBlackFriday 2021. Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului va avea loc pe 12 noiembrie
eMAGBlackFriday 2021. Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului va avea loc pe 12 noiembrie / Foto: Shutterstock

eMAGBlackFriday 2021. eMAGBlackFriday, cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, se va desfășura pe 12 noiembrie.

eMAGBlackFriday 2021. Clienții vor avea parte de categorii noi de produse în oferta eMAG și de livrare flexibilă, oricând, în rețeaua easybox, care a crescut în ultimii doi ani de la 200 de unități la 2.000 de unități.

Black Friday reprezintă momentul așteptat de toți românii, când își comandă online produse la prețuri mult reduse.

Numărul celor care fac shopping online a crescut vertiginos, datorită lejerității, dar și a pandemiei de COVID-19.

eMAGBlackFriday 2021. Vizite record în 2020

eMAGBlackFriday 2021. Black Friday este și momentul în care se văd bine tendințele anului în materie de ecommerce.

Tot mai mulți români cumpără cu cardul, iau produse mai diverse și comandă lejer la easybox.

În 2020, 9 din 10 români auziseră de Black Friday și 54% chiar doreau să cumpere cel puțin un produs, în ziua reducerilor masive, potrivit Kantar România.

12,4 milioane de vizite a înregistrat eMAG de Black Friday 2020.

Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la doar 7 MINUTE de la încărcare chiar de Black Friday.

97 de produse dintr-o lovitură

eMAGBlackFriday 2021. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost achitată online cu cardul și a conținut 97 de produse diferite din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius, prin care clienții beneficiază de livrare gratuită și rapidă, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și