Niciodată în Moldova nu s-a investit, cât se investește acum. În sfârșit, și ia revanșa și Moldova, dar nu e suficient. Avem A8. A8-ul e legătura între Iași și Târgu Mureș și cel mai important, din partea mea, din punct de vedere economic cel mai important este A13, Bacău-Brașov. În momentul acela, legi Moldova de centrul țării. Părerea mea, Comanic Brașov și Bacău-Brașov sunt două autostrăzi care se pot face prin parteneriat public-privat. De asta am și fost și în țările din Golf, pentru că e insuficient capitalul la nevoile de dezvoltare ale României. Când faci parteneriat public-privat nu mai este o datorie care se înregistrează ca și datorie publică. E cu garanția statului, categoric. Dar, atunci se va închide discuția cu conectivitatea Moldovei, a declarat premierul în cadrul unui interviu acordat lui Mihai Gâdea.
Proiectarea A13 este în acest moment reluată cu un proiectant serios, cel de la A7, şi este – fără îndoială – şi meritul secretarului de stat Gabriel Bunduc pentru repornirea motoarelor la această investiție. Aşteptăm terminarea proiectării, după care urmează o nouă procedură – licitația pentru încredințarea execuției lucrărilor. În Uniunea Europeană totul e guvernat de proceduri şi regulamente: ele vor stabili, în final, cine va construi această autostradă, când şi cum. Şi în ce condiții, a mai spus Benea.