Prima pagină » Actualitate » EXCLUSIV | Cadavrele celor care au murit în avionul pilotat de magnatul Dan Petrescu încă nu au fost identificate, la două luni de la accident: „Distrugerile au fost extrem de mari, încă se lucrează”

EXCLUSIV | Cadavrele celor care au murit în avionul pilotat de magnatul Dan Petrescu încă nu au fost identificate, la două luni de la accident: „Distrugerile au fost extrem de mari, încă se lucrează”

Rămășițele umane ale celor opt persoane care au murit în accidentul aviatic de la Milano, de pe data de 3 octombrie, încă nu au fost identificate. Surse din anchetă au precizat pentru Gândul că distrugerile din accident au fost extrem de mari, ceea ce face ca identificarea victimelor să fie deosebit de grea.

Rămășițele umane ale celor 8 persoane care au murit în avionul pilotat de magnatul Dan Petrescu încă se află la morga din Milano, acolo unde se lucrează la identificarea lor, la mai bine de două luni de la tragedie.

„Indentificarea victimelor este deosebit de grea. Impactul avionului cu solul a fost foarte puternic, urmat și de incendiu. Ca atare, distrugerile, din toate punctele de vedere, au fost foarte mari”, au precizat surse din anchetă pentru Gândul.

În accidentul de la Milano de acum mai bine de două luni au murit 8 persoane:

  • magnatul Dan Petrescu, cel care pilota avionul;
  • soția sa, Regina Balzat, în vârstă de 65 de ani;
  • Dan Ștefan Petrescu, fiul miliardarului, în vârstă de 30 de ani;
  • Julien Brossard, în vârstă de 35 de ani, prieten cu fiul magnatului;
  • Claire Stephanie Caroline Alexandrescu, în vârstă de 33 de ani. Claire era fiica lui Miki Alexandrescu, comentator de Formula 1;
  • Filippo Nascimbene, în vârstă de 32 de ani, soțul Carolinei;
  • fiul lor de un an, Raphael;
  • mama Carolinei Alexandrescu, Miruna Anca Wanda Lozinschi, în vârstă de 65 de ani.

Ancheta acestui accident, care a avut loc pe data de 3 octombrie, este una extrem de grea, din cauza distrugerilor foarte mari. Practic, avionul a avut un impact aproape vertical, apoi a ars foarte mult.

Cutia neagră, inoperabilă

Mai mult, nici cutia neagră a aeronavei nu i-a ajutat pe anchetatori. Dispozitivul de înregistrare era inoperabil, cel mai probabil decuplat de către miliardar, așa cum Gândul a dezvăluit recent.

Tipul de avion implicat în tragedia de la Milano de pe data de 3 octomrbie este Pilatus PC-12, cu un singur motor, înmatriculat YR-PDV, construit acum șase ani.

Miliardarul Dan Petrescu, soția și fiul său, alături de alte cinci persoane au murit pe 3 octombrie, după ce avionul cu care zburau de la Milano spre Olbia, Sardinia, s-a prăbușit pe o clădire, la scurt timp de la decolare.

Imediat după decolarea de pe Aeroportul Linate din Milano, aparatul de zbor a avut probleme.

La ora 13.04, avionul a decolat către Sardinia. Trei minute mai târziu, la 13.07, aparatul de zbor s-a prăbușit.

„Pare un caz de incapacitare de pilot, care a căzut pe manșă, din cauza unei stări grave de sănătate”

Surse din aviația română au analizat pentru Gândul imaginile cu avionul pilotat de miliardarul Dan Petrescu, care s-a prăbușit pe o traiectorie aproape verticală. Potrivit experților, una dintre cauzele care pot conduce un apart de zbor într-un unghi atât de agresiv poate fi legată de starea de sănătate a pilotului.

„Pare un caz de incapacitare de pilot, care a căzut pe manșă, din cauza unei stări grave de sănătate. Poate pilotul a suferit un infarct, sau un anevrism cerebral, a căzut pe manșă și a împins-o. Altfel, este greu de explicat de ce a ajuns avionul în această situație, într-un unghi atât de abrupt. Orice avion căruia îi cedează motoarele, sau singurul motor în cazul de la Milano, poate fi planat și pus pe un câmp”, a explicat pentru Gândul o sursă din aviație.

 

 

Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații precum Ziarul Libertatea (6 ani), Averea, Evenimentul ... vezi toate articolele

Citește și