EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”

EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”
Publicat: 25/05/2023, 10:00

După dezvăluirile recente ale ziarului Gândul legate de starea tramvaielor din București, Adrian Criț, directorul general al Societății de Transport București (STB), i-a chemat în ședință pe șefii de depouri din București. Reprezentantul STB spune că situația nu este atât de „neagră”, așa cum a fost prezentantă de liderul de sindicat Florian Buzalin și declară că „unii sunt obișnuiți să schimbe mereu ceva la tramvaie”.

Liderul Sindicatului Transpublic STB, filiala Bucureștii Noi, Florian Buzalin, a dezvăluit, recent, pentru Gândul care este situația din depourile tramvaielor bucureștene, unde „băieții nu mai știu ce să inventeze” pentru a înlocui piese stricate. Potrivit sindicalistului, foarte multe tramvaie din Capitală ar circula la limită, cu cârpeli, sau cu intervenții și ajutoare de la un depou la altul.

Ei bine, după aceste dezvăluiri, directorul STB i-a chemat pe șefii de depouri într-o ședință.

„I-am chemat pe șefii de depouri, inclusiv pe șeful de depou de la Bucureștii Noi, pe șeful de stație, am avut o discuție de o oră și jumătate, pentru că așa cum zicea și angajatul nostru, noi le-am dat foarte multe tramvaie care au fost modernizate în ultima perioadă. Nu sunt Imperio, dar sunt refăcute la URAC, sunt aproape noi”, a declarat Adrian Criț pentru Gândul.

Șeful STB spune că tamvaiele care au fost mutate de pe lina 41 la depoul Bucureștii Noi nu ar avea nevoie de intervenții.

Adrian Criț: „Toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior”

„Unii angajați sunt obișnuiți ca tot timpul să schimbe ceva pe tramvaie, ori, atâta vreme cât sunt niște tramvaie modernizate, și dacă apare vreo problemă, uzina de reparații face intervenția, pentru că este o garanție, așa, între noi, este o garanție dată de uzină pentru lucrurile efectuate. Pe de altă parte, toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior. Singurele care se cumpără sunt echipamentele pe tracțiune și cele pe frânare”, mai declară Adrian Criț.

În ceea ce privește intervențiile din alte depouri, „aceste situații vin urmare a accidentelor, care sunt inevitabile, și atunci când un tramvai este accidentat, trebuie să-l scoți din trafic”.

Adrian Criț admite faptul că multe tramvaie nu arată bine.

„Călătorii nu ar trebui să-și facă griji, chiar dacă tramvaiele nu se prezintă bine estetic”, a conchis Adrian Criț.

„Au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero”

Florian Buzalin, vatman și lider de sindicat Transpublic, filiala Bucureștii Noi, a declarat zilele trecute pentru Gândul în depouri nu ar exista piese pentru tramvaie.

„Vagoanele sunt bune în momentul de față, problema cea mare este cu partea de întreținere, cu lipsa pieselor în depou. Este vorba de tramvaiele refăcute la URAC, de modelele V3A modernizate. Băieții de la întreținere sunt foarte supărați, nu mai știu ce să inventeze ca să le pună pe șine, pentru că nu au ce piese să le pună. Mai ales că la mine în depou, în Bucureștii Noi, au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero. Mai încercăm să luăm piese de pe vagoanele căzute, ca să se poată ieși în traseu. Parcul nostru este de 43 de tramvaie, dar nu toate funcționează”, a declarat, pentru Gândul, Florian Buzalin.

Nicolae Oprea
Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Filmul crimei din Brăila. Doctorița a fost ucisă în 33 de secunde. Cum a încercat...
LIDL, prima reacție după ce Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au aruncat la gunoi produsele...
FOTO. Sorana Cîrstea, apariție incendiară, într-o rochie verde transparentă, care a lăsat la vedere poate...
Andrei Versace a sunat la Ambulanță, înainte să fie găsit mort în casă: "A avut...
Restaurantele din Paris, pustii ca în pandemie înainte de Jocurile Olimpice. Proprietarii sunt furioși: „O...
DEZVĂLUIRI NOI | Ce au descoperit legiștii sub unghiile Marinei, dentista din Brăila. Cât ar...
Mantea și-a dezvăluit DIETA specială pe care o respectă! Arată fabulos la 38 de ani
Vremea se schimbă radical în România, de la mijlocul săptămânii. ANM a emis prognoza meteo...
Doctorița Gavril, ucisă în 30 de secunde! Filmul complet al crimei din Brăila
„Zici că noi alegem președintele în America” Dan Negru vorbește despre prioritățile românilor după anunțul...
Au peste 40 de ani, dar arată ca la 20. Ele sunt vedetele pentru care...
Cele mai ieftine SUV-uri cu transmisie automată. Care sunt rivalii lui DUSTER?
Oamenii de ştiinţă sunt uimiţi de „oxigenul întunecat” din adâncurile oceanului Pacific
Eveniment RAR deasupra Antarcticii! S-a întâmplat BRUSC
A murit cea mai frumoasă actriță. Marea doamnă s-a stins. Toți o știau din telenovele
Filmul care s-a dovedit un eșec colosal. Investițiile au fost colosale
Imagini din apartamentul în care Andrei Versace a fost găsit fără suflare. Ce se observă...
Bombă în cazul morții lui Andrei Versace
Cât au plătit Tavi Clonda și Gabriela Cristea pentru o cursă de la aeroport la...
Cine sunt părinții lui Andrei Versace și cu ce se ocupă? Povestea unui imperiu imobiliar...
BANCUL ZILEI. Costică îl întreabă pe Mitică: –De ce porți verigheta pe mâna cealaltă?
Telescopul Hubble urmărește materia întunecată din galaxii cu ajutorul stelelor