Un român aflat în concediu cu familia în Grecia, în Lefkada, a povestit pe un grup de Facebook că a trecut printr-o experiență foarte neplăcută atunci când a mâncat la un bar aflat pe plajă.
Acesta spune că mâncarea era alterată, motiv pentru care copilul său „a început să vomite instant” după ce a mâncat.
Potrivit turistului, el a comandat un platou cu fructe de mare pentru două persoane, platou care ar fi venit la masă foarte rapid, în aproximativ zece minute. El adaugă că alimentele miroseau urât, nepărând comestibile, însă angajații au insistat că acestea sunt proaspete, notează ziare.com.
Deși a refuzat platoul, românul apucase să comande și mâncare la pachet și, deși a primit asigurări de la angajați că produsele sunt proaspete și totul e în regulă, lucrurile nu au stat chiar așa cum au spus ospătarii.
„Am fost astăzi la Afteli. E prima oară când ni se întâmplă așa ceva în Grecia. La beach bar am comandat un platou cu fructe de mare pentru 2 persoane, care au venit suspect de repede, cam 10 minute. Calamarul era tare și mirosea urât, caracatița la grătar era lipicioasă, necomestibilă. L-am chemat pe ospătar și i-am spus că produsele sunt alterate, el a susținut că sunt proaspete. Era și o doradă la grătar care avea carnea lipicioasă.
După ce i-am dat să miroasă calamarul, a decis să ia platoul. Nu ni l-a pus la plată. Comandasem și la pachet porții de mâncare. I-am zis că dacă sunt la fel nu le luăm. Înainte de a pleca, mi-au adus un calamar prăjit, să gust. Era ok. Am luat pachetele, când am ajuns acasă, calamarii și creveții comandați erau stricați. A început copilul să vomite instant.
Unde se poate face reclamație aici, ceva în genul ANPC-ului de la noi?”, a povestit românul.
Sursa foto: Shutterstock