Prima pagină » Actualitate » Experiență incredibilă pentru mai mulți turiști la un hotel din MAMAIA. „Primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei”

Experiență incredibilă pentru mai mulți turiști la un hotel din MAMAIA. „Primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei”

Experiență incredibilă pentru mai mulți turiști la un hotel din MAMAIA. „Primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei”
Experiență incredibilă pentru mai mulți turiști la un hotel din Mamaia. „Primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei”

Turiștii sunt tot mai nemulțumiți de situația de pe litoralul românesc, iar experiența unor clienți ai unui hotel din Mamaia vine să adauge încă un punct pe lista de motive pentru care românii preferă să meargă în concediu în străinătate.

Oamenii atrag atenția, pe rețelele sociale, că un hotel din Mamaia Sat le-a solicitat plata unei garanții la cazare, sumă care nu a mai fost returnată.

Totodată, clienții spun că au fost jigniți și amenințați, notează ziare.com.

Vă prezentăm, mai jos, în integralitate, mesajul postat pe rețelele sociale:

„Am avut o experiență foarte urâtă cu ei, care nu se termină nici acum, pentru că primesc apeluri cu amenințări noaptea de la ei.

Am fost cazați 5 nopți la ei, după a doua noaptea le-am cerut un prosop de baie/picioare, să îl punem pe jos, pentru că celălalt se murdărise de la nisip, de la plajă, evident… și nu voiam să ne batem joc de celalalte.

Mi-a țipat în telefon o femeie isterică, mi-a spus că ei nu fac curățenie, că aici nu e hotel, că doar contra cost este serviciu de curățenie sau că schimbă lenjeria după 3 nopți, ceea ce noi nu solicitasem oricum…

În sfârșit, după ce am închis telefonul am primit msg pe wapp, că daca nu ne convine putem să plecăm că ne returnează banii pe 2 nopți, chiar daca noi mai aveam de stat 3, deci pe furat din start…

Apoi dacă vrem să mai stăm să mergem să plătim jos depozit de 1500 lei pe care am omis, deși nu ni s-a solicitat! Greșeala noastră, și pentru că eram cu un copil mic, este că am coborât și am plătit depozitul de 1500 lei, precizez că suma integrala pentru cazare am plătit la check in 1991 lei.

Depozitul, evident fără vreun proces verbal de predare primire, nimic, doar un bon de casă, firmă nouă, din 2023.. în sfârșit, măgării multe! Depozitul care urma să ni se returneze după 14 zile de la check out.

Au trecut acum mai bine de 30 de zile de la check out, le-am lăsat recenzii pe google si pe booking, contul lor vechi de google l-au șters pentru că primiseră multe recenzii negative de la persoane cărora li s-a întâmplat cam acelasi lucru, banii de pe depozit evident că nu i-am primit înapoi.

Le-am facut reclamație la ANPC și la Poliția Economică, poate cu putin noroc rezolvă ei ceva.

Nu mai fusesem la mare in România de 7 ani, am rămas așa cu un gust amar, este foarte urât ce se întamplă și că în 2023 ești jignit și amenințat pe banii tăi”, a scris un turist.

Sursa foto: Profimedia

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și