Prima pagină » Actualitate » Experiența neplăcută a unor turiști români în Bulgaria: „Nu înțelegeam de ce cameristele ne evită”

Experiența neplăcută a unor turiști români în Bulgaria: „Nu înțelegeam de ce cameristele ne evită”

Experiența neplăcută a unor turiști români în Bulgaria: „Nu înțelegeam de ce cameristele ne evită”

În ultima perioadă, foarte mulți români se plâng de serviciile de care beneficiază atunci când merg în concediu pe litoralul românesc și de multe ori spun că ar fi preferat să meargă în Bulgaria sau în Grecia.

Cu toate acestea, sunt și unii turiști care au decis să meargă în Bulgaria, dar care nu sunt deloc mulțumiți de ceea ce au găsit acolo și, mai mult, au trecut prin situații dificile în timpul concediului din străinătate.

Este și cazul unei turiste din România care a mers la all inclusive în Bulgaria și care povestește, pe un grup de Facebook, că ea și prietenii ei au rămas fără zeci de euro, bani care, spune aceasta, ar fi fost furați.

„Tocmai ne-am întors din Bulgaria și am întregit gustul amar cu încă o doză, când am constatat că ne-au fost furați bani cu o zi înainte de decazare (ușor când nimeni nu deschide portofelul la all inclusive). Nouă ne-au dispărut 50 de euro, iar prietenilor cu care am fost, 400 de lei. Nu înțelegeam de ce cameristele ne evită (de vreo două ori au ciocănit când eram în cameră și dormeam), de ce nu au schimbat cearceafurile în 6 zile, iar prosoape ne-au lăsat din start vreo 10, ca să avem…”, scrie aceasta pe Facebook.

Turista, nemulțumită și de condițiile hoteliere din Bulgaria

Mai mult, femeia spune că nici condițiile din hotel nu au fost excelente, iar curățenia ar fi lăsat de dorit. Aceasta a atașat și fotografii prin care să dovedească ceea ce susține.

„Despre hotel: nisip în mochete (mocheta de pe holul de la etajul 5 nu a fost aspirată nici o dată în 6 zile), ocazional apăreau și gândăcei, în baie «ploua» din tavan (asta s-a rezolvat după ce am reclamat la recepție), mesele din restaurant se «lipeau» de bine ce erau curățate, mâncarea a fost decentă, însă nu și servirea. La înghețată și cafea erau zoaie întinse pe mese și lângă aparate… Îmi pare rău că nu am făcut mai multe poze, dar de fel nu sunt fițoasă, paranoia…

Păcat de poziționarea hotelului, de apa limpede și caldă… Acestea sunt singurele plusuri. Voi face reclamație prin agenție, dar am vrut să anunț și «muritorii» de rând, căci sigur nimeni nu își dorește așa ceva pe banii săi”, scrie turista.

Coșmarul trăit de doi români în Sunny Beach

Doi români au petrecut câteva zile de coșmar într-un hotel all inclusive din stațiunea Sunny Beach, de pe litoralul bulgăresc. Unul dintre ei povestește pe un grup de Facebook experiența nefastă prin care a trecut acum câteva zile în Bulgaria, de unde a plecat cu o toxiinfecție alimentară.

Bărbatul spune că totul a fost execrabil, de la mâncarea proastă și mizeria din camere și de pe holuri pănă la probleme cu locul de parcare.

„Am fost la Hotel Chaika Beach în Sunny Beach. Am avut bilete all inclusiv pt 6 nopţi. Am plecat după 4 nopţi cu toxiinfecţie alimentară. Mâncarea servită era resturi de la supliment, iar la supliment ce rămânea de la cina sau mic dejun.

În camera pânzele de păianjeni erau peste tot, nu se făcuse curăţenie şi mobilierul rupt. În incinta hotelului mizerie peste tot.

Am fost trimis să parchez maşina într-o altă parcare, tot a lor, dar plătită, deşi în parcarea de la hotel erau locuri libere. Perioadă a fost 25-31. 07. 2022”, a scris turistul român pe Facebook.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și