Prima pagină » Actualitate » EXPLOZIE de încasări în HORECA. Ce au comandat românii în timpul meciurilor României la EURO

EXPLOZIE de încasări în HORECA. Ce au comandat românii în timpul meciurilor României la EURO

Patronii din Horeca au tras linie după meciurile României la Euro și rezultatele sunt clare: încasările au crescut spectaculos. Restaurantele și terasele au fost arhipline, iar consumul de bere a fost la un nivel impresionant.

Comenzile de mâncare au explodat atât în locațiile fizice cât și pe aplicațiile de livrare, cu pizza, burgerii și preparatele la grătar în topul preferințelor clienților.

Creșterea consumului de bere

La Cluj-Napoca, un restaurant a raportat o creștere masivă a consumului de bere în timpul meciurilor.

„Într-o zi normală vindem undeva la 70-80 de beri la draft. Dar într-o zi de meci, de exemplu cum a jucat cu România, vindem în jur la 700-800-1000 de beri”, a spus Dani Șerban, manager al unui restaurant, pentru ProTV.

Numărul comenzilor de mâncare, dublu

„Dacă într-o zi normală vindeam 400 – 500 de mititei, în zilele când echipa națională a jucat, numărul a sărit de 1000. Pizza, într-o zi normală, dacă vindem un 80-100 de pizza în zilele în care au fost meciurile, numărul a fost mult mai mare, dublu, poate chiar triplu”, spune Bogdan Fărcaș, bucătar.

La o terasă din Bistrița, situația a fost similară. În timpul meciului România-Olanda, comenzile au crescut considerabil, iar profitul a fost mai mare cu 30%. Managerul Dorin Roșianu a remarcat:

„Într-adevăr, chiar curs berea în valuri, iar burgeriii și pizza au fost, într-adevăr, produsele speciale și preferate”.

Creșterea cererii pe aplicațiile de livrare

Pentru cei care au urmărit meciurile din confortul casei, rafturile supermarketurilor s-au golit rapid, iar aplicațiile de livrare au fost intens utilizate.

„Pizza, burgerii, dar și produsele din categoria grătar au fost au fost la mare căutare”, afirmă Mihnea Pană, manager PR livrare.

Răzvan Acsente, director de marketing al unei platforme de livrare, a adăugat că berea și semințele au fost cele mai solicitate produse:

„Am văzut creșteri foarte mari pe două produse care nu cred că sunt neapărat o surpriză – berea și semințele. Luna iunie 2024 a dus o inversare a sezonalității, practic o creștere de 22% versus luna iunie a anului trecut”, a spus acesta pentru ProTV.

Produsele precum semințele, popcornul și chipsurile s-au vândut de trei ori mai bine, în special în timpul meciului de calificare din grupe cu Slovacia.

Sursă video: ProTV

Sursă foto: Shutterstock

Absolventă a Universității București, Facultatea de Litere, Silvia Tudor și-a început cariera ca editor în cadrul agenției de presă MEDIAFAX, evoluând ulterior în rolul de coordonator al departamentului ... vezi toate articolele