Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, a fost întrebat, duminică seară, la o televiziune, care sunt marile sale realizări. Pe lângă „echilibrarea financiară” a primăriei, edilul a punctat și capitolul „mari proiecte de infrastructură”, unde a pomenit de Pasajul Doamna Ghica – un obiectiv pe care, de fapt, mai mult l-a întârziat.
„În opinia mea, echilibrarea financiară a primăriei este principala realizare. Marile proiecte de infrastructură, cum este Podul de la Doamna Ghica, pe care l-am terminat, am dat un termen pe care l-am respectat. Lucrarea de la Glina, pe care a început-o Nicolae Ceaușescu”, a declarat Nicușor Dan, la Prima News.
Edilul general a uitat însă să spună că la capitolul mari proiecte de infrastructură a blocat, de fapt, cel mai important obiectiv. Este vorba de continuarea proiectului de la Ciurel, respectiv Drumul Expres către Centura Capitalei și A1.
Aceste drum este vital pentru reducerea traficului infernal din vestul Capitalei, adică de pe bulevardul Iuliu Maniu.
Tot la capitolul proiecte de infrastructură, Primăria Capitalei a scăpat de Planșeul Unirii, pe care l-a pasat la Sectorul 4. Totodată, sunt foarte multe pasaje rutiere care sunt expertizate cu grad seismic grad 4, cum sunt Lujerului sau Obor. Cu toate acestea, niciun astfel de pasaj nu a intrat în reparații, în cei patru ani de mandat.
„Am adus, cu consecințe foarte bune pentru transportul public, am adus 100 de tramvaie. Pentru prima dată după Revoluție. Și un tramvai este scump: două milioane de euro. De asemenea, o îmbunătățire pe termoficare. Deci, înainte de acest mandat, principala problemă a bucureștenilor era căldura și apa caldă. Și acum, dacă vă uitați în top, nu mai este. Bineînțeles, nu am rezolvat problema în totalitate”, a mai precizat Nicușor Dan.