În loc de vacanța mult visată, o familie de români a trăit un adevărat coșmar pe insula grecească Rhodos, din cauza condițiilor șocante oferite de un hotel rezervat printr-o cunoscută agenție de turism. Potrivit celor doi soți, cazarea și mâncarea au lăsat de dorit, fiind cu mult sub așteptări.
Detaliile experienței au fost împărtășite de un membru al familiei, pe un grup de Facebook, alături de dovezi, cu scopul de a identifica instituția potrivită pentru depunerea unei plângeri și a preveni ca alții să treacă printr-o situație similară, scrie Adevărul.
Postarea include o serie de fotografii și videoclipuri care demonstrează gravitatea situației. Imaginile sunt șocante și nu sunt recomandate celor cu un stomac sensibil, mai scrie sursa citată.
Mușuroaie de furnici, plimbându-se nestingherite printre mâncare, mizerie, electrocasnice ruginite și insalubre, precum și pânze de păianjen.
„În perioada 6-13 august am fost în Rhodos, printr-o agenție foarte cunoscută. Voi atașa condițiile hotelului la care am fost cazați. Ne asumăm vina că nu am verificat înainte hotelul, (am fost pentru prima dată prin agenție), dar nu ne-am gândit nici măcar o secundă să punem la îndoială calitatea serviciilor pe care agenția avea să ni le ofere. Imaginile vorbesc de la sine. Aș dori să fac o reclamație hotelului, dar nu știu care este instanța din Grecia căreia să mă adresez (un fel de ANPC al Greciei, poate). De când am ajuns și până în prezent, am cerut sprijin din partea agenției, dar aceștia ne-au lăsat în «seen». În momentul de față nu sper la vreun ban înapoi, dar mi-aș dori să văd închis hotelul și să nu mai treacă nimeni prin asta”, a menționat autoarea postării.
În comentarii, autoarea postării a explicat și motivul pentru care au ales să rămână la hotel, în loc să refuze cazarea, în ciuda condițiilor.
„Ideea este că noi aveam achitate deja anumite servicii pe insulă: un scooter, o excursie pe Insula Symi, rezervări la câteva beach bar-uri. Ne-am fi dat peste cap tot itinerarul. Singurul lucru pe care l-am fi putut rezolva era o altă cameră și o atenție «sporită» la curățenie. Dar era o singură femeie la curățenie, la 56 de camere. Din păcate, toate erau așa. Pe parcursul șederii ne-am intersectat și cu alți turiști români, care au confirmat că situația e la fel în tot hotelul. Au luat legătura cu agențiile care le-au vândut vacanța si nu au rezolvat nimic. În plus, în perioada în care am fost noi plecați (în vârf de sezon – n.r.), insula era extrem de aglomerată. De aceea nu am plecat, nu prea aveam unde”, a spus aceasta.
În urma acestei experiențe, turiștii au mai menționat și că și-a învățat lecția din această pățanie și regretă că nu au verificat recenziile înainte de a pleca.
Reacțiile internauților au fost proporționale cu imaginile postate: termeni precum „horor”, „cocină”, „coșmar”, „vomitiv”, „inuman”, „șocant”, „incredibil” și „oribil” au descris starea creată de situația prezentată.
Comentariile au variat de la: „E inuman cum ați fost primiți” până la „Incredibil! Și nu ați plecat?” sau „Horor! De ce ați stat atâtea zile dacă condițiile au fost în halul acela?”.