Vacanță de COȘMAR. O familie a închiriat cu 19.000 de euro o vilă în Franța, dar când a ajuns la fața locului a avut parte de un șoc
O familie a plătit o mică avere pentru a închiria o vilă în Nisa, Franța. Ceea ce părea a fi o vacanță de vis s-a transformat într-un coșmar.
Britanicul Dave Parr a plecat cu familia și prietenii în sudul Franței. Au rezervat prin Booking o vilă, pentru care au plătit 17.000 de lire (circa 19.000 de euro). Locuința ar fi trebuit să aibă un centru de spa și wellness, inclusiv o saună, o cadă cu hidromasaj și un hamam, gara Nice-Ville fiind la 9 km, iar Aeroportul Heliport Monaco la doar 16 km cu mașina.
Când au ajuns la destinație au constatat, însă, că locuința nu există.
Astfel, Dave, iubita lui gravidă, fiica sa, de trei ani, și familia prietenului său Keith au ajuns în fața unui câmp gol și nici urmă de vila mult visată.
Într-un interviu acordat pentru The Sun, Dave a spus că au găsit în cele din urmă o cazare alternativă, care se afla la două ore de mers cu mașina, dar au fost nevoiți să plătească alte câteva mii de euro.
În mod șocant, vila falsă încă apărea pe site-ul respectiv, până când The Sun i-a alertat săptămâna aceasta.
„Eram în mijlocul pustietăţii. Prietenul nostru are un fiu cu autism”
Dave a spus că era o zi extrem de caldă când au sosit după un drum de două zile cu mașina și, când și-au dat seama că adresa nu există, panica s-a instalat rapid.
„Iubita mea a fost probabil cea mai stresată în privința asta, având în vedere faptul că era însărcinată în șapte luni și a fost nevoită să stea în acea căldură”, își amintește el.
„Eram şi cu copilul nostru de trei ani și habar n-aveam ce se întâmplă. Nu prea am avut noroc, după cum vă puteți imagina. Dar încă speram că vom putea obține o soluție odată ce reprezentanţii site-ului au aflat despre problemă. I-am sunat și ne-au spus că vor lua legătura cu proprietarul pentru a ne lăsa să intrăm în proprietate, dar după câteva ore, site-ul nu a sunat înapoi. Eram în mijlocul pustietăţii. Prietenul nostru are un fiu cu autism şi nici asta nu a fost în regulă”, a relatat Dave.
„Am găsit o altă vilă la kilometri distanță de locul în care ne-am dorit să fim”
Situația s-a agravat și mai mult când au aflat că toate hotelurile din apropiere pe care le-au verificat erau deja rezervate.
„Ne-am chinuit cu adevărat să găsim un hotel care să aibă disponibilitate pentru acea noapte”, spune Dave. „Nici nu era vorba de bani, mai ales când stai pe marginea drumului. Era mai degrabă vorba despre unde urma să stăm peste noapte”.
„Reprezentanții Booking.com au revenit cu apel ca să ne spună că au găsit ceva, dar ar trebui să plătim 8.000 de euro în plus (6.882 lire sterline) pentru săptămână. Ne-au oferit 25 de euro (21,50 lire sterline) drept scuze”, adaugă britanicul.
În cele din urmă, au găsit un hotel pentru câteva nopți – la aproape două ore distanță – și câteva zile mai târziu, grupul s-a mutat într-o vilă pentru o săptămână.
Dave, care lucrează în recrutarea tehnologiei, explică: „A trebuit să cerem o favoare unor prieteni și ne-au găsit acea vilă, deși era la kilometri distanță de locul în care ne-am dorit să fim”.
Acum, bărbatul recunoaște că nu și-a luat toate măsurile de siguranță, înainte de a achita suma colosală pentru chirie.
„Ar fi trebuit să intru online, să mă uit la adresă și să mă uit pe Google Earth, dar ne-am bazat pe Booking.com. Data viitoare când rezervăm, asta mă voi asigura că fac. Dar nu ar fi prin acest site”.