O situație inedită a avut loc într-un magazin din municipiul Botoșani, unde o femeie a lăsat casieriței un plic conținând 1.000 de euro și un bilet în care își explica gestul surprinzător.
După ce a înmânat plicul, clienta a părăsit magazinul fără a oferi alte detalii sau explicații.
Curioasă, casierița a deschis plicul și a descoperit banii împreună cu un mesaj care spunea: „Am cumpărat niște produse de la voi care nu erau bune și m-am răzbunat. Cer iertare. 1.000 de euro despăgubiri”. Mesajul se încheia cu o scurtă frază: „M-am răzbunat, cer iertare”.
Surprinsă de acest gest neașteptat, casierița a decis să predea plicul cu bani autorităților, apelând la poliție.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Botoșani, agent principal Delia Nenișcu, a declarat: „Comportamentul doamnei care a restituit suma respectivă este unul corect și recomandat în astfel de situații. Reamintim faptul că însușirea unui bun găsit sau ajuns din eroare în posesia noastră constituie infracțiune și se pedepsește conform legii, dacă nu este predat poliției în termen de 10 zile”, notează B1.
Polițiștii au reușit să identifice femeia care a lăsat plicul, însă nu au reușit încă să o contacteze pentru a-i înapoia banii.