Prima pagină » Actualitate » FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

Și pe vremuri se blocau mașinile de mare tonaj în Pasajul Unirii, precum TIR-uri sau autocare, însă, reușeau să treacă de poarta de gabarit, care era de 3,5 metri, dar care era așezată pe un postament de cel puțin 20 de centimetri în plus, așa cum se poate observa din imaginea publicată de Gândul.

În ultima perioadă, la Pasajul Unirii au loc aproape săptămânal incidente, acolo unde mai multe vehicule au lovit poarta de gabarit de dinainte de intrarea în tunel.

Potrivit inginerului care s-a ocupat de reabilitarea pasajului, înălțimea construcției de la Unirii nu a fost modificată, ci doar a fost montată o poartă corespunzătoare, de 3,5 metri înălțime.

Și pe vremuri exista o poartă de gabarit, dar care nu era conformă, potrivit lui Marius Coaje.

„Era și înainte o poartă de gabarit, tot 3,5 metri avea înălțime, dar, din păcare, era pusă pe un postament, de încă 20 de centimetri, și toată lumea putea să treacă pe acolo”, a precizat Marius Coaje în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.

Potrivit lui Marius Coaje, șoferii care lovesc această poartă nu sunt atenți la semnele de circulație din zonă, care avertizează cu privire la înălțimea pasajului.

„În acest moment avem totul ca la carte, sunt 3,5 metri înălțime, se poate măsura de către  oricine”

„În acest moment avem totul ca la carte, sunt 3,5 metri înălțime, se poate măsura de către  oricine. Șoferii care lovesc această poartă nu sunt atenți la semnele de circulație, și nici nu-și cunosc mașinile pe care le conduc.

Acest pasaj nu putea fi mai înalt, pentru că sub el avem caseta Dâmboviței (…) Vor mai avea loc, cu siguranță, incidente acolo, până când oamenii vor înțelege că trebuie să respectăm semnele de circulație.

Înainte, o dată la două luni, Brigada Rutieră și Poliția Locală interveneau pentru a le dezumfla roțile și pentru a-i scoate din pasaj. Acum nu mai ajung în interior, se opresc în aceste porți”, a mai precizat Marius Coaje în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.

Recomandarea video

Mediafax
Cum este sărbătorit Crăciunul într-o țară în care este interzis. Împodobirea bradului, pedepsită cu închisoarea
Digi24
Momentul în care s-a născut Iisus: chiar a fost o „noapte de vis”? Un reputat istoric descrie vremurile tulburi ale Mântuitorului
Cancan.ro
ALERTĂ medicală în România! Boala care face ravagii: o femeie din Cluj a murit din cauza complicațiilor
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Crăciun sărbătorit în secret, în Coreea de Nord. Familiile riscă pedepse aspre pentru împodobirea unui brad
Mediafax
Mesaje de Crăciun 2025. Cele mai frumoase urări și felicitări pentru cei dragi cu ocazia Sărbătorilor
Click
Orașul care va avea primul tren suspendat din România
Digi24
Rusia respinge planul de pace în 20 de puncte al lui Zelenski și vine cu propriile propuneri. Ce vrea Moscova (Bloomberg)
Cancan.ro
Ce pensie are Cornel Dinu. Câți bani încasează de la statul român, de fapt
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Dacia deschide comenzile noului Spring pe piețele vest-europene. România încă vinde vechea generație
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Test de cultură generală. De ce aduce ghinion să lași o pălărie pe pat?