Prima pagină » Actualitate » FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

FOTO | Cum arăta pe vremuri poarta care „împiedica” mașinile să se lovească de Pasajul Unirii. Avea 3,5 metri, dar era pusă pe un postament de 20 de centimetri

Și pe vremuri se blocau mașinile de mare tonaj în Pasajul Unirii, precum TIR-uri sau autocare, însă, reușeau să treacă de poarta de gabarit, care era de 3,5 metri, dar care era așezată pe un postament de cel puțin 20 de centimetri în plus, așa cum se poate observa din imaginea publicată de Gândul.

În ultima perioadă, la Pasajul Unirii au loc aproape săptămânal incidente, acolo unde mai multe vehicule au lovit poarta de gabarit de dinainte de intrarea în tunel.

Potrivit inginerului care s-a ocupat de reabilitarea pasajului, înălțimea construcției de la Unirii nu a fost modificată, ci doar a fost montată o poartă corespunzătoare, de 3,5 metri înălțime.

Și pe vremuri exista o poartă de gabarit, dar care nu era conformă, potrivit lui Marius Coaje.

„Era și înainte o poartă de gabarit, tot 3,5 metri avea înălțime, dar, din păcare, era pusă pe un postament, de încă 20 de centimetri, și toată lumea putea să treacă pe acolo”, a precizat Marius Coaje în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.

Potrivit lui Marius Coaje, șoferii care lovesc această poartă nu sunt atenți la semnele de circulație din zonă, care avertizează cu privire la înălțimea pasajului.

„În acest moment avem totul ca la carte, sunt 3,5 metri înălțime, se poate măsura de către  oricine”

„În acest moment avem totul ca la carte, sunt 3,5 metri înălțime, se poate măsura de către  oricine. Șoferii care lovesc această poartă nu sunt atenți la semnele de circulație, și nici nu-și cunosc mașinile pe care le conduc.

Acest pasaj nu putea fi mai înalt, pentru că sub el avem caseta Dâmboviței (…) Vor mai avea loc, cu siguranță, incidente acolo, până când oamenii vor înțelege că trebuie să respectăm semnele de circulație.

Înainte, o dată la două luni, Brigada Rutieră și Poliția Locală interveneau pentru a le dezumfla roțile și pentru a-i scoate din pasaj. Acum nu mai ajung în interior, se opresc în aceste porți”, a mai precizat Marius Coaje în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.

 

Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații precum Ziarul Libertatea (6 ani), Averea, Evenimentul ... vezi toate articolele

Citește și