Gabriela Firea îl atacă pe Nicușor Dan: „A ieșit primarul dreptei unite să ne spună că va fi rău. Greu. Să avem răbdare. După ce toată campania a promis că va fi bine”
Gabriela Firea îl atacă pe Nicușor Dan, cel care i-a luat locul la Primăria Capitalei, asta după ce actualul edil a anunțat că va fi o iarnă grea în ceea ce privește termoficarea! Potrivit Gabrielei Firea, Dan a promis în campanie că va rezolva problema căldurii și a apei calde din oraș, iar acum spune adevărul.
„A ieșit primarul dreptei unite să ne spună că va fi rău. Greu. Să avem răbdare. După ce toată campania a promis că va fi bine, că are guvernul de partea să, care îi va da buget îndestulător și aprobări rapide pentru proiecte. S-a terminat campania, și-a luat omul votul de la cetățeni, plus ce au mai furat cu procese verbale modificate cu carioca, tablete “defecte”, voturi nule etc și gata, acum spune adevărul.
Firea: „Traficul s-a mai domolit cu școlile on line și telemunca”
Adevărul e că va fi cam greu și “cetățenii trebuie să înțeleagă și să aibă răbdare”, zice primarul “noului București”.
Nu sunt bani, primăria are datorii – ce am repetat până la epuizare -, vor fi avarii – deci opriri de apă caldă și căldură, traficul s-a mai domolit cu școlile on line și telemunca, spitalele sunt construite înainte de Revoluție – deci e greu cu noile condiții ISU”, a precizat Gabriela Firea pe Facebook.
Nicușor Dan: „Va fi o iarnă grea”
Nicușor Dan i-a avertizat miercuri pe locuitorii din Capitală că vor avea parte de o iarnă grea și îi sfătuiește să apeleze cu încredere la call-center-ul ce urmează să fie înființat în Primărie pentru a semnala eventualele probleme cu privire la căldură și apă caldă.
“În ceea ce priveşte termia, vom avea o iarnă dificilă. Ceea ce putem face este doar să intervenim în cel mai scurt timp posibil la sutele de avarii care se vor întâmpla. Şi doi vom informa cetăţenii în timp real ce se întâmplă”, a precizat Nicuşor Dan.
Primarul Capitalei le transmite bucureștenilor să apeleze la call-center-ul care va fi înființat pentru a indica fiecare problemă pe care o întâmpină privind termia.
“O să vă invit să vedeţi call-centerul înfiinţat în Primărie ca să nu mai existe problema ca cetăţenii să sufere din cauza unei avarii pe căldură sau apă caldă”, a menţionat Nicuşor Dan.