„Constructorul austriac este foarte bine mobilizat pe cei 9,86 km ai Secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) din Autostrada Sibiu-Pitești, unde se construiește inclusiv un tunel în lungime de peste 1.300 de metri. Săpăturile pentru galeria de pe sensul Sibiu-Pitești au ajuns la 1.193 metri și la 1.026 metri la galeria de pe sensul Pitești-Sibiu”, a transmis Grindeanu pe Facebook.
„Termenul contractual de finalizare a lucrărilor pe Secțiunea 4 (Tigveni-Curtea de Argeș) este 2027 „, a adăugat Grindeanu.
Şi directorul CNAIR, Cristian Pistol, a vorbit despre un ”ritm foarte bun de lucru pe şantierul secţiunii 4 a autostrăzii Sibiu – Piteşti (A1)”.
„Constructorul austriac (Porr Construct) este mobilizat foarte bine în şantier şi a ajuns deja la un stadiu fizic de 60%, deşi termenul contractual de finalizare este 2027. Lucrările la tunelul în lungime de 1.350 m sunt avansate, iar în această primăvară se va realiza străpungerea la prima din cele două galerii. Sunt şanse reale ca la finalul anului 2025 să putem circula în regim de autostradă, între Tigveni şi Bucureşti, pe mai mult de 140 km”, a transmis, la rândul său, șeful CNAIR.
Pistol a precizat că trebuie finalizate şi lucrările pe ultimii 14,65 km ai secţiunii 5 (Piteşti – Curtea de Argeş) din care au fost daţi în circulaţie anul trecut 15,7 km.