Compania Hidroelectrica anunță că a modificat perioada în care nu emite facturi și nu înregistrează contracte cu noii clienți.
Aceasta în contextul în care, recent, compania a informat că are nevoie să implementeze noi softuri și, ca urmare a numărului foarte mare de solicitări de la noi clienți, va trebui să ia temporar astfel de măsuri.
Astfel, Hidroelectrica informează că termenul estimativ pentru reluarea acestor servicii este 15 noiembrie.
„Având în vedere complexitatea operațiunilor de implementare a noilor softuri de lucru și migrarea bazelor de date în acestea, vă informam că se prelungește perioada de întrerupere a procesului de facturare, termenul de răspuns la solicitările care presupun intervenții asupra datelor aflate în proces de transfer (rectificare, actualizare, ștergere, restricționare în ceea ce privește prelucrarea etc.), precum și termenul de soluționare a cererilor deja înregistrate și aflate în curs de operare.
Termenul estimativ de finalizare a operațiunilor este 15.11.2022, urmând să revenim cu noi informații pentru dumneavoastră la acea data.
Că și până acum, activitatea de relaționare cu publicul se vă desfășură în continuare conform programului afișat pe site-ul companiei. Dosarele depuse în aceasta perioada pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi înregistrate, însă se vor procesa ulterior finalizării operațiunilor menționate. Prin urmare, termenul standard de intrare în vigoare a unui contract ar putea fi depășit pentru cele deja înregistrate”, informează Hidroelectrica printr-un comunicat.
Compania Hidroelectrica, controlată de stat, este cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și cel mai ieftin. Compania are o ofertă de 25 de bani/kWh pentru consumatorii casnici, preț valabil pentru un an de contract.
De aceea, în ultima perioadă, compania a primit foarte multe cereri de contractare, în special de la consumatorii casnici.
Hidroelectrica are potențialul de a ajunge la 500.000 de clienți casnici până la finalul acestui an, dat fiind faptul că primește zilnic 5.000 de noi cereri.
Este posibil ca, la finalul anului, pe partea de volume furnizate, Hidroelectrica să depășească doi dintre furnizorii mari, E.On și CEZ Vânzare.
Însă compania nu are furnizarea ca activitate de bază, ci producția și vânzarea energiei pe piețe, neavând, astfel, resursele necesare pentru a gestiona atât de mulți clienți.
De aceea, procesul de contractare a mers destul de greu la început, iar cel de facturare merge destul de greu și acum – sunt relatări ale clienților care vorbesc despre întârzieri de cinci luni la emiterea facturilor.