HIDROELECTRICA a pregătit schimbări la transmiterea indexului. Aproape 600.000 de clienți sunt afectați
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a pregătit o serie de schimbări în procesul de transmitere a indexului pe luna februarie.
În mod obișnuit, citirea și transmiterea indexului către Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 al fiecărei luni. Mai puțin în februarie, căci șefii companiei au decis să schimbe perioada.
Când se transmite indexul la Hidroelectrica în februarie 2024
Astfel, în februarie 2024, citirea şi transmiterea indexului la Hidroelectrica se va face mai devreme. Compania a postat un anunț, în acest sens, pe pagina de Facebook, dar şi în aplicaţia iHidro.
Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon 0800.800.359. De asemenea, clienții pot obține informaţii suplimentare prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon 021.9834.
Iată ce anunț a făcut compania în legătură cu citirea indexului pe luna februarie:
„În luna februarie, preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 22.02.2024-26.02.2024. Vă punem la dispoziție următoarele modalități prin care ne puteți comunica indexul:
- Apel gratuit la numărul 0800 800 359;
- Aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal;
- Portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa client.hidroelectirca.ro/autocitire”.
Aplicația pe care o pot folosi clienții companiei se numește iHidro și este disponibilă atât în App Store, cât și în Google Play.
Cu ajutorul Hidro, clienții pot să-şi plătească facturile mai rapid, dar şi să vadă istoricul facturilor. De asemenea, au oportunitatea să consulte soldul și să transmită indexul lunar.
La început de 2024, gigantul românesc Hidroelectrica a ajuns la aproape 600.000 de clienţi casnici.
CITEȘTE ȘI:
Cât curent electric consumă Casa Poporului. Factura URIAȘĂ emisă de Hidroelectrica