Prima pagină » Actualitate » HIDROELECTRICA face o nouă ofertă de preţ consumatorilor casnici. Ce documente sunt necesare

HIDROELECTRICA face o nouă ofertă de preţ consumatorilor casnici. Ce documente sunt necesare

HIDROELECTRICA face o nouă ofertă de preţ consumatorilor casnici. Ce documente sunt necesare

Hidroelectrica, gigantul de pe piața energiei electrice controlat de statul român, lansează o nouă ofertă de preţ pentru consumatorii casnici. Cei interesați se pot înscrie într-un timp limitat, potrivit anunțului făcut de companie.

Mai exact, noua ofertă lansată de Hidroelectrica are o valabilitate de numai trei luni, pentru perioada 1 iulie-30 septembrie.

După această dată, adică de la 1 octombrie 2023, persoanele fizice interesate nu mai pot opta pentru această ofertă de furnizare a energiei electrice.

Noua ofertă de preț făcută de Hidroelectrica

Potrivit unui anunţ oficial, oferta Hidroelectrica pentru clienții casnici este de 0,28 lei/kWh, preț al energiei active. La această sumă se adaugă tarifele de rețea și taxele aferente, astfel că preţul final al unui kilowatt va ajunge la 0,28404 lei/kWh.

„Prețul final de contract furnizare energie electrică în funcție de amplasarea geografică a locului de consum este anexat prezentei oferte”, se arată în comunicatul companiei.

Factura Hidroelectrica se poate plăti în termen de 45 de zile de la emiterea ei.

Ce documente sunt necesare pentru încheierea contractului Hidroelectrica:

  1. Cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate, inclusiv indexul contorului la data solicitării (dovada foto atașată index);
  2. Copia cărții de identitate, a pașaportului sau a buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul;
  3. Copia Certificatului de Racordare emis de operatorul de distribuție şi/sau copia tuturor paginilor ultimei facturi de energie electrică de la actualul furnizor;
  4. Declarație pe propria răspundere – drept locativ, completată în totalitate, iar în cazul în care aveți mai multe locuri de consum, se va completa câte o declarație pentru fiecare dintre acestea;
  5. Declarație pe propria răspundere privind tipul de consum, pentru Asociațiile de Proprietari.

În momentul de față, compania Hidroelectrica are peste 500.000 de clienţi și ocupă poziția a treia în topul furnizorilor de energie electrică din România.

La începutul anului, Hidroelectrica a anunţat că toți clienții care au restanțe la plata facturii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de până la șase luni. De asemenea, facturile Hidroelectrica pot fi achitate în termen de 45 de zile, în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile, dacă vorbim despre consumatorii non-casnici.

Eșalonarea plății se solicită fie online, prin completarea unui formular tip, fie direct la sediile sucursalelor Hidroelectrica.

Autor
Marius Olaru este un jurnalist cu experienta, care a debutat in presa scrisa din Romania in anul 2000. De-a lungul carierei, a colaborat cu mai multe publicatii, atat din presa scrisa, cat si online, ... vezi toate articolele

Citește și