Compania producătoare a Magiunului de Topoloveni, unul dintre cele mai apreciate branduri românești, a dat în judecată hypermarketul METRO. Lanțul de magazine ar fi vrut să achiziționeze produsul cu 9 lei de la producător și să îl pună la vânzare la prețul de 30 de lei.
Hypermarketul METRO a fost dat în judecată de compania producătoare a Magiunului de Topoloveni, un brand românesc recunoscut la nivelul Uniunii Europene pentru calitatea sa.
Potrivit producătorilor, au fost nevoiți să recurgă la această soluție, după ce lanțul de magazine voia să cumpere Magiunul de Topoloveni cu 9,4 lei și să-l pună la raft cu prețul de 30 de lei.
METRO a dorit să reînnoiască contractul cu brandul Magiun de Topoloveni, însă producătorii nu au fost de acord, deoarece li s-a impus un preț de cumpărare foarte mic, de 9,4 lei, în condițiile în care produsul ar fi fost pus la vânzare cu 30 de lei.
Reprezentanții Magiunului de Topoloveni au dat în judecată METRO, explicând că scumpirea prețului la energie, gaze și transport a generat și creșterea costurilor de producție. Din această cauză, producătorii nu-și mai permit să mențină prețul inițial de 9,40 lei și consideră că trebuie achiziționat mai scump.