Controversata apariție editorială, semnată de președintele PNL, Nicolae Ciucă, este rodul unei campanii de promovare și comunicare condusă de un fost politician slovac și expert ceh. Martin Poliacik și firma acestuia s-au aflat și în spatele campaniei altui general, Petr Pavel, care a devenit președintele Cehiei.
Din subvențiile alocate partidului de către stat, PNL a ales să promoveze cartea autobiografică a generalului Nicolae Ciucă, șeful organizației politice, la nivel național. Banii au ajuns la firma de consultanță AKM, companie care s-a ocupat și de campania de imagine a președintelui Cehiei, Petr Pavel, prieten cu Ciucă și fost general, la rândul lui.
De altfel, șeful PNL a mers în Cehia, în aprilie, în calitate de președinte al Senatului, unde și-a vizitat prietenul și s-a pozat cu acesta. În plus, Martin Poliacik a fost văzut de mai multe ori la sediul PNL sau în biroul lui Nicolae Ciucă, de la Senat.
Ziariștii de la hotnews.ro l-au filmat pe Martin Poliacik, cel care se ocupă de promovarea ostașului de 2 milioane de euro, pe holurile Parlamentului României, în timp ce surse din PNL au confirmat, pentru același ziar, că fostul politician ceh se ocupă atât de promovarea online a liberalilor, cât și de imaginea președintelui Senatului, Nicolae Ciucă.
CITEȘTE ȘI: