Imagini revoltătoare. Un manager de hotel arată dezastrul lăsat de unii turiști din Mamaia
Managerul unui hotel de trei stele din Mamaia, nemulţumit de numărul tot mai mare de reclamaţii făcute de turişti, a postat pe pagina de Facebook o serie de imagini cu mizeria pe care aceștia au lăsat-o în urma lor.
Acesta a postat imagini cu coji de semințe aruncate în cameră și în vasul de toaletă. Mai mult, pe imagini se pot vedea resturi menajere și doze de suc aruncate pe jos.
„Aceștia sunt turiștii de la care primim reclamații. Cum ar trebui să reacționam noi?”, se arată în postarea de pe Facebook.
Sursă foto: Facebook
Mamaia, cea mai căutată stațiune în rândul turiștilor
Cea mai căutată stațiune de pe litoralul românesc rămâne Mamaia, împreună cu Mamaia Nord și Năvodari. În continuare, Eforie Nord se bucură de succes în rândul românilor, fiind la mare căutare de familiile cu copii. Următoarea poziție este ocupată de sudul litoralului: Venus, Neptun, Jupiter și Olimp.
„Și în zona de sud sunt foarte multe hoteluri care s-au modernizat și renovat, iar cerere există și aici, pentru că românii caută hoteluri de calitate, de la 3 stele în sus. Bineînțeles, Vama Veche rămâne la mare căutare pentru cei care își doresc distracție și nonconformism”, spune consultantul în turism Traian Bădulescu pentru Gândul.
Mulți turiști optează și pentru Constanța. „Constanța este în creștere pe zona turism. Chiar dacă hotelurile se concentrează mai mult pe business, afaceri, vara se orientează către turiști pe litoral”, spune Traian Bădulescu.
Criză de personal pe litoral
Traian Bădulescu menționeză că firmele din industria HORECA se confruntă în această perioadă cu o lipsă majoră de personal, fapt care afectează calitatea serviciilor de pe litoral.
„O problemă mare pe litoralul românesc este cea a personalului. Din cauza pandemiei, foarte mulți s-au orientat în alte direcții. Foarte mulți au încercat să apeleze la firme de recrutare pentru personal din Sri Lanka, Nepal și Vietnam. Legislația la noi este destul de strictă din punct de vedere al calificării angajaților”, mai spune Traian Bădulescu.