Prima pagină » Actualitate » Imaginile DEZASTRULUI de pe Magistrala 2 de metrou, Pipera – Berceni. Cât de degradate sunt traversele și buloanele care prind șinele!

Imaginile DEZASTRULUI de pe Magistrala 2 de metrou, Pipera – Berceni. Cât de degradate sunt traversele și buloanele care prind șinele!

Gândul publică imagini în premieră de pe Magistrala 2, Pipera – Berceni – Tudor Arghezi. Timpul și umiditatea, la pachet cu lipsa investițiilor de pe această rută de metrou, au făcut ca materialul rulant să se degradeze foarte mult. Magistrala 2 este cea mai aglomerată linie de metrou.

Sunt traverse pe Magistrala 2 de metrou extrem de degradate și ruginite. La fel se prezintă și buloanele care prind șinele pe traverse. Asta se poate observa din imaginile publicate în exclusivitate de Gândul.

Linia 2 de metrou, cunoscută ca „Magistrala corporatiștilor”, a fost dată în folosință în 1986, iar de atunci nu s-au mai făcut investiții pe această rută. De altfel, imaginile vorbesc de la sine.

Linia Berceni-Pipera va intra însă în reparații, iar lucrările, pentru care statul a alocat un miliard de lei, vor dura 4 ani.

Investiţia, care va începe după parcursul procedurilor standard, precum licitații, vizează toată Magistrala. Fără stația Tudor Arghezi, care este inaugurată în 2023.

Suma de aproape 1 miliard vine din bugetul de stat, bani gestionaţi de Ministerul Transporturilor, dar şi din fonduri europene.

Vor fi modernizate şi:

  • instalațiile sanitare/PSI, pe 16,5 km, cale dublă
  • instalațiile electrice, pe18,68 km, cale dublă

Lucrările ar trebui să fie gata în patru ani de la startul lor.

Magistrala 2 are o lungime de 20,28 de kilometri și este compusă din 15 stații, de la Pipera la Tudor Arghezi.

Marian Artimon, lider de sindicat Metrorex: „Magistrala 2 este cea mai tranzitată”

Marian Artimon, liderul de sindicat Metrorex, declara recent în emisiunea „Cu Gândul la București” că pe M2 trebuie înlocuite calea de rulare, instalațiile electrice, ventilațiile sau stațiile de pompare.

„Ele sunt românești, făcute de fabricile care acum nu mai sunt. Sunt produse în 1983, și unele trebuie neapărat înlocuite. Magistrala 2 este cea mai tranzitată, este cea mai veche, eu spun că este sigură în exploatare, dar are 40 de ani”, a declarat Marian Artimon, care a mai precizat că la Magistrala 1 s-au făcut modernizări, în timp.

CITIȚI ȘI:

Au căzut primele capete după ACCIDENTUL de la metrou. „Doi directori sunt deja înlocuiți. Vor da Metrorex în judecată”/ Primele concluzii ale anchetei

Lider Sindicat Metrorex: „De la 15 mai, metroul nu va mai funcționa. Statul trebuie să asigure fonduri”

Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații precum Ziarul Libertatea (6 ani), Averea, Evenimentul ... vezi toate articolele

Citește și