Reprezentanții Primăriei Sectorului 6 au explicat pentru Gândul în ce stadiu sunt lucrările la Drumul Osiei – arteră care leagă cartierul Militari Residence de Bulevardul Iuliu Maniu din Sectorul 6. O parte din drumul Osiei a fost închis în luna februarie pentru modernizare – măsura care a dus la devierea traficului în zonă. Când se deschide această arteră.
În acest moment, la Drumul Osiei se lucrează la următoarele puncte:
- pe partea dreaptă la trotuare,
- la trama stradală,
- se îngroapă rețelele electrice și cablurile de iluminat.
- de săptămâna viitoare ar putea începe lucrările și la trotuarul de pe partea stângă, fără a perturba traficul.
„Lucrările se vor finaliza peste o lună și jumătate”, au precizat pentru Gândul reprezentanții Primăriei Sector 6.
Potrivit sursei citate, „reabilitarea sistemului rutier Drumul Osiei tronson 2 constă în rectificări ale traseului în plan și profil longitudinal, rectificări ale pantelor transversale, refacerea fundației drumului, montarea bordurilor, rezolvarea problemei scurgerii apelor, refacerea suprafețelor carosabile și pietonale, ridicarea la cota proiectata a carosabilului a tuturor capacelor de utilități și a gurilor de scurgere, etc.”
Tronsonul 2 din Drumul Osiei va costa 1,6 milioane de lei
Valoarea totală a lucrărilor aferente Drumului Osiei –Tronson 2 este de peste 1,6 milioane de lei, cu tot cu TVA.
Pistele de biciclete se vor realiza la marginea părții carosabile și vor avea structura rutieră similară părții carosabile.
Primul tronson, de 600 de metri, a fost finalizat în toamna anului trecut. Lucrarea a costat 7,3 milioane de lei cu TVA. Două treimi din costul proiectului sunt asigurate prin programul guvernamental Anghel Saligny.
Liniile STB 178 și 138, modificate
Din cauza lucrărilor la Drumul Osiei, Societatea de Transort București (STB) a modificat mai multe linii.
Linia 138 funcționează pe un traseu scurtat între terminalele „Dedeman Ghencea” și „Complex Comercial Militari”, astfel:
- Pe sensul spre „Complex Comercial Militari”: terminal „Dedeman Ghencea”, Str. Brașov, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Romancierilor, Bd. Timișoara, Str. Moinești, Bd. Iuliu Maniu, terminal „Complex Comercial Militari”;
- Pe sensul spre „Dedeman Ghencea”: terminal „Complex Comercial Militari”, Bd. Iuliu Maniu, Str. Moinești, Bd. Timișoara, Str. Romancierilor, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brașov, terminal „Dedeman Ghencea”.
Linia 178 funcționează pe un traseu scurtat între terminalul „Master” și stația „Sala Palatului”, astfel:
- Pe sensul spre „Sala Palatului”: terminal „Master”, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Str. Ion Câmpineanu, stația „Sala Palatului”;
- Pe sensul spre „Master”: stația „Sala Palatului”, Intrarea Victor Eftimiu, Str. Ion Brezoianu, Str. Valter Mărăcineanu, Str. Ion Câmpineanu, Str. Luterană, Str. General Constantin Budișteanu, Calea Griviței, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Calea Giulești, Podul Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Uverturii, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, terminal „Master”.
Ce autobuz ajunge în Militari Residence
Linia urbană 278 a devenit linie metropolitană și va funcționa cu indicativul 478 pe un traseu circular, cuprins între terminalul „Cartier Militari” și stația „Bd. Preciziei”, astfel:
- Pe sensul spre „Bd. Preciziei”: terminal „Cartier Militari”, Str. Tineretului, Drumul Ciorogârla, Drumul Osiei, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Str. Preciziei, cu întoarcere în Autobaza Militari, apoi pe Str. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, stația „Bd. Preciziei”;
- Pe sensul spre „Cartierul Militari”: stația „Bd. Preciziei”, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Str. 1 Decembrie 1918 (Chiajna), Bd. Alexandru Ioan Cuza, DJ601A, Str. Rezervelor, Str. Apeductului, Str. Tineretului, terminal „Cartier Militari”.
Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații precum Ziarul Libertatea (6 ani), Averea, Evenimentul ...
vezi toate
articolele