Kamala Harris a CHELTUIT de 10 ori mai mult pe materiale de promovare decât Donald Trump

Publicat: 16 08. 2024, 17:07
Actualizat: 16 08. 2024, 17:11

This browser does not support the video element.

În cursa pentru alegerile prezidențiale din SUA, Washington Post o consideră pe Kamala Harris favorită, conform sondajelor actuale, în timp ce The Economist prevede șanse egale pentru ambii candidați la alegerile din noiembrie. 

Un aspect notabil, evidențiat de presa americană, este că, în rândul celor care nu îi agreează pe niciunul dintre candidați, Kamala Harris conduce cu 30 de puncte procentuale în fața lui Donald Trump.

Cheltuieli de campanie

O altă dimensiune a acestei competiții electorale sunt cheltuielile de campanie. Harris a investit semnificativ mai mult în materiale de promovare, cheltuind 57 de milioane de dolari față de cei doar 5,6 milioane de dolari investiți de Trump, potrivit Digi24.

Un alt aspect interesant al campaniei electorale actuale este profilul demografic al audienței reclamelor electorale. Numărul de femei care urmăresc reclamele este de două ori mai mare decât cel al bărbaților. În ceea ce privește cheltuielile pe reclame televizate, balanța este oarecum echilibrată, Kamala cheltuind 286 de milioane de dolari, în timp ce Trump a alocat 187 de milioane de dolari.

Sursă video: Digi24

Sursă foto: Shutterstock

CITEȘTE ȘI:

Ce priorități va avea Kamala Harris dacă devine președintele SUA. Cele mai multe măsuri ar urma să fie economice

Kamala Harris, mai onestă decât Trump – sondaj