Un bărbat din Baia Mare a fost la un pas de tragedie. I-a explodat telefonul în timp ce se jucat pe el. Acesta își achiziționase mobilul, un Samsung Galaxy A20e, în urmă cu 8 luni și era în garanție.
Compania de telefonie mobilă l-a informat că produsul va putea fi înlocuit după finalizarea expertizei.
„Mi-au spus simplu să îmi cumpăr altul”, a spus bărbatul.
Acum, el intenționează să sesizeze Oficiul pentru Protecția Consumatorului Maramureș.
„Telefonul, model Samsung Galaxy A20e DS SM-A202F, l-am achiziționat în urmă cu opt luni de la Orange cu banii jos. Nu este un telefon foarte scump, a constat aproximativ 700 de lei.
Săptămana aceasta în timp ce îl foloseam pentru că mă jucam, s-a înfocat, l-am pus pe pat și pur și simplu a explodat.
Am fost la compania respectivă cu produsul deoarece era în garanție. L-au luat pentru expertiza însă nu mi-au dat telefon pentru utilizare la schimb. Mi-au spus simplu să îmi cumpăr altul. Le-am cerut să îmi dea în scris că îmi cer să îmi cumpăr alt telefon. Au refuzat. Oricum mâine depun plângere la OPC Maramureș”, a declarat bărbatul pentru Antena 3.