Prima pagină » Actualitate » Leo Messi, diagnosticat cu COVID în a doua zi din 2022. Starul lui PSG a participat la o petrecere în Argentina

Leo Messi, diagnosticat cu COVID în a doua zi din 2022. Starul lui PSG a participat la o petrecere în Argentina

Leo Messi, diagnosticat cu COVID în a doua zi din 2022. Starul lui PSG a participat la o petrecere în Argentina

Leo Messi a aflat că are COVID-19 pe 2 ianuarie 2022, în condițiile în care a participat la o petrecere pe finalul anului trecut, în vacanța pe care a petrecut-o în Argentina alături de familie. 

Argentinianul a fost depistat pozitiv alături de alți trei colegi: Juan Bernat, Sergio Rico și Nathan Bitumazala, relatează CNN. Astfel, Messi va rata meciul de luni, cu Vannes, din Cupa Franței, în care probabil că oricum ar fi fost menajat. Rămâne de văzut dacă Messi (foto), care a petrecut înainte de Revelion, va fi pe teren în marele derby cu Lyon, programat pe 9 ianuarie.

Franța trece și ea prin momente grele în această perioadă, din moment ce sâmbătă a raportat nu mai puțin de 219.126 de cazuri noi de COVID-19. Este a patra zi la rând în care Franța a înregistrat peste 200.000 de cazuri.

Leo Messi, depistat pozitiv cu COVID-19

Leo Messi a aflat că are COVID-19, în condițiile în care a participat la o petrecere pe finalul anului trecut, în vacanța pe care a petrecut-o în Argentina alături de familie.

Directorul departamentului de marketing al clubului din capitala Franței, Marc Armstrong, a declarat că sosirea veteranului de 34 de ani a dus la vânzări record ale tricourilor sale și este de părere că acestea ar fi fost și mai mari în cazul în care nu s-ar fi înregistrat întârzieri pe lanțul de manufactură, cauzate de pandemia globală de COVID-19.

„El este o comoară neprețuită. Din punct de vedere comercial, impactul său este incredibil. Noi credem că anul trecut am vândut mai multe tricouri decât orice alt club, și anul acesta va fi chiar mai bun. Este cu siguranță cea mai bună lansare a unui tricou în termeni de vânzări, cu o creștere a cererii de 30-40 la sută. Cererea a fost enormă. Dacă am fi produs mai mult, am fi vândut mai mult”, a spus Armstrong pentru Goal.com.

 

 

 

Citește și