Prima pagină » Actualitate » Linie telefonică pentru gestionarea crizei refugiaților ucranieni din România

Linie telefonică pentru gestionarea crizei refugiaților ucranieni din România

Vineri, 11 martie, a fost deschis un call-center în cadrul Centrului Municipiului București de Coordonare și Conducere a Intervenției (CMBCCI), prin intermediul căruia vor fi gestionate mult mai eficient situațiile care vizează refugiații proveniți din zona de conflict armat din Ucraina, aflați în municipiul București și județul Ilfov.

Astfel, prin intermediul numărului 021.414.44.94 vor fi preluate cererile de cazare și hrănire a refugiaților, va fi consemnată luarea acestora în spațiu de către societatea civilă, precum și alte date referitoare la șederea acestora pe teritoriul României.

Linia telefonică va funcționa cu caracter permanent și va permite preluarea simultană a 10 apeluri, de către operatori vorbitori de limbă română și engleză, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Dealul Spirii” București-Ilfov, Direcției Generale de Poliție a Municipiului București și Inspectoratului General pentru Imigrări.

Acest proiect a fost inițiat la propunerea Prefectului Capitalei și a Prefectului județului Ilfov, pentru eficientizarea activității instituțiilor aflate în coordonare, și s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicații Speciale.

FOTO – Facebook.com/prefecturabucuresti

Marian Tănase are o experiență de peste 20 de ani în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2001, iar în 2002 se angaja deja la portalul Apropo.ro, ... vezi toate articolele