Situație neașteptată pentru clienții Hidroelectrica. În luna februarie, unii dintre ei ar urma să primească și câte opt facturi la electricitate!
Este vorba despre facturile întârziate de luni de zile ale companiei cu acționariat majoritar statul roman.
Hidroelectrica a avut probleme cu sistemul de facturare, iar acesta a fost reparat în urmă cu câteva zile. Astfel, la începutul lui februarie, situația facturilor ar trebui să intre în normal.
„Facturile se transmit zilnic, sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut, deja lucrurile se fac automatizat”, afirmă Bogdan Badea, președintele Hidroelectrica.
Pentru clienții casnici, Hidroelectrica a venit cu oferta plății eșalonate, în 45 de zile, a facturii la electricitate. Consumatorii non-casnici pot și ei opta pentru plata în rate, dar într-un interval mai redus, de 30 de zile.
„Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum șase rate lunare, de valori egale” – Hidroelectrica
„Din motive generate atât de modificările legislative extrem de dese în ceea ce înseamnă modul de facturare, cât și pentru că volumul de clienți ai Hidroelectrica a crescut într-un ritm foarte alert, ceea ce a impus ca această companie să-şi îmbunătățească softul de facturare, au dus la existența acestor întârzieri”, a declarant Corneliu Bodea, expert în energie, pentru Antena 3.
Cei care doresc să plătească în rate facture la electricitate trebuie doar să completeze un formular tip, online sau la sediile sucursalelor.
Formularul pentru cererea de eșalonare poate fi descărcat în format electronic la următoarele două adrese: