Un om de afaceri de 39 de ani care câștigă 160.000 de dolari pe lună din venituri pasive împărtășește cele mai bune sfaturi de afaceri. Graham Cochrane este fondatorul The Recording Revolution și autorul cărții „ Cum să fii plătit pentru ceea ce știi ”. El a ajutat peste 3.000 de oameni să-și lanseze și să-și îmbunătățească propriile afaceri.
„Când începi o afacere, uneori este greu să știi să setezi prioritățile, iar abordarea tuturor sarcinilor pe care le presupune antreprenoriatul poate fi copleșitoare. Dar există strategii pe care le poți folosi pentru a evita capcanele comune.
Misiunea mea este să-i învăț pe oameni cum să câștige bani din pasiunile lor. Este ceea ce am făcut: am trecut de la a trăi cu bonuri alimentare la a construi două afaceri online .
Astăzi, conduc un blog muzical, The Recording Revolution și o companie de coaching antreprenorial . Lucrez doar cinci ore pe săptămână de la biroul meu de acasă și câștig 160.000 dolari pe lună din venituri pasive.”, spune Graham Cochrane pentru cnbc.com.
Iată ce le spune Graham Cochrane celor 3.000 de clienți să se gândească în primele 30 de zile de la începerea unei afaceri:
Mulți proprietari de afaceri noi pe care îi întâlnesc știu un singur lucru: câți bani doresc să câștige.
Deși acesta este un punct de plecare excelent, este incomplet. Afacerea ta ar trebui să îți servească viața, nu invers. Așa că asigură-te că se aliniază cu speranțele, visele și obiectivele tale.
Pentru a înțelege tipul de afacere și de viață pe care ți le dorești, pune trei întrebări:
Când mi-am început afacerea de educație muzicală, oamenii mi-au spus că trebuie să-mi testez paginile de vânzări, să organizez petreceri de lansare și să preînregistrez o grămadă de reclame pentru a crește.
În loc să mă întind făcând lucruri care nu aveau sens pentru mine, am făcut-o simplă și m-am concentrat pe trei lucruri: crearea de conținut săptămânal pentru blogul meu și canalul YouTube, creșterea listei de e-mailuri din acel public și promovarea produselor plătite pe care le-am creat la acea listă.
Dacă abia ești la început, dezvoltă conținut în jurul experienței tale pentru a crește un public. Nu trebuie să fie perfect. Poți să repeți pe măsură ce mergi și să proiectezi produse noi în funcție de ceea ce doresc clienții tăi mai mult.
Identifică ce activități zilnice te vor ajuta să câștigi mai mult. Nu pierde timpul și nu te epuiza concentrându-te pe sarcini neimportante.
S-ar putea să te simți bine să ajungi la inbox zero sau să schimbi culoarea butoanelor de pe site-ul tău web, mai ales în primele zile în care vrei să simți că ai atins un obiectiv. Dar niciunul dintre aceste lucruri nu îți va aduce bani.
Înainte de a începe o nouă sarcină, pune-ți patru întrebări:
Oamenii pot spune dacă faci ceva doar pentru bani sau dacă îți place cu adevărat ceea ce faci. Autenticitatea te va conecta mai profund cu clienții tăi și te va susține pe termen lung.
Nu vrei să te epuizezi pentru că ți-ai petrecut tot timpul făcând lucruri care nu au avut sens pentru tine.
Întotdeauna le ofer studenților mei acest cadru atunci când își încep călătoria către antreprenoriat: construiți o afacere în jurul a ceva ce vă vedeți că faceți și vă bucurați în următorii 10 ani.