Prima pagină » Actualitate » Magazinele s-au aglomerat din nou după sărbători, dar de clienți care vor să returneze diverse CADOURI. Care sunt motivele

Magazinele s-au aglomerat din nou după sărbători, dar de clienți care vor să returneze diverse CADOURI. Care sunt motivele

S-au aglomerat iar magazinele, însă acum de clienți care vor să returneze diverse produse. Este vorba, în special, de haine primite de Crăciun care nu le plac sau nu li se potrivesc. Modalitatea de retur este diferită, în funcție de fiecare comerciantă.

Unul dintre motivele pentru care sunt returnate cadourile vestimentare primite de Crăciun este mărimea nepotrivită. Alții nu s-au regăsit în articolul primit.

„Se observă într-adevăr, în această perioadă, o creștere a ratei de retur”, a declarat pentru Știrile Pro TV Cristian Pelivan, de la Asociația Magazinelor Online.

„Mulți dintre clienți vin să-și returneze produsele primite cadou de Crăciun, din multe motive: nu le place modelul, nu le nu e bună mărimea, nu le place culoarea, însă politica de retur este una foarte accesibilă pentru ei”, a precizat rerezentantul unui magazin.

Perioada în care pot fi returnate aceste produse poate fi și de 60 de zile. Regulile diferă de la magazin la magazin, dar cel mai important este să aveți bonul.

Unele magazine acceptă doar să schimbe produsul sau să ofere un voucher cu valoarea acestuia, altele oferă și contravaloarea în bani.

„Au venit clienți, după perioada de sărbători, care au reușit să-și găsească o altă mărime sau au schimbat produsul, dacă nu au găsit efectiv produsul respectiv”, a afirmat o altă reprezentantă a unui magazin.

FOTO – Captură video: Știrile Pro TV

Marian Tănase are o experiență de peste 20 de ani în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2001, iar în 2002 se angaja deja la portalul Apropo.ro, ... vezi toate articolele