Mai multe lanțuri de supermarketuri din Statele Unite și Marea Britanie au început să renunțe la casele de tip self-pay, deși au încurajat creșterea numărului acestora în ultimii ani.
Aceasta ca urmare a unor reacții negative ale clienților, dar și ca urmare a unor pierderi financiare cu care aceste companii s-au confruntat după introducerea acestor case moderne.
Clienții sunt nemulțumiți de acest sistem, iar marile magazine au început să renunțe la această opțiune.
Booths, un lanț britanic de supermarketuri, a anunțat că va păstra casele Selfpay (self-checkout) doar în două din cele 28 de magazine. În Statele Unite, Walmart, Costco, Wegmans și alți retaileri și-au modificat strategia în privința caselor automate.
„Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului – că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure și că sunt impersonale”, a declarat directorul general al Booths, Nigel Murray, potrivit wall-street.ro.
Clienții Booths s-au plâns că au încurcat frecvent fructele și legumele pe care le cumpărau când scanau produsele la casele automate. În plus, achiziționarea de alcool este întotdeauna îngreunată prin metoda self-checkout pentru că angajații magazinelor trebuie să verifice vârsta clienților.
„Unii clienți nu știu care e diferența dintre unele soiuri de mere și altele”, a spus Murray. „Sunt tot felul de încurcături și după ce pui o sticlă de alcool în coș trebuie să vină cineva și să verifice că ai vârsta potrivită”, a mai spus Murray.
În plus, clienții au spus că interacțiunea cu un casier era o experiență mult mai plăcută, a transmis un reprezentant al rețelei Booths.
Sursa foto: Shutterstock