Prima pagină » Actualitate » Metrorex a primit autorizație de CONSTRUIRE a Magistralei 6 de metrou, 1 Mai – Aeroportul Otopeni

Metrorex a primit autorizație de CONSTRUIRE a Magistralei 6 de metrou, 1 Mai – Aeroportul Otopeni

Metrorex a primit autorizație de CONSTRUIRE a Magistralei 6 de metrou, 1 Mai - Aeroportul Otopeni

Metrorex S.A. a anunțat obținerea autorizației de construire a Magistralei 6 de metrou, pe tronsonul 1 Mai – Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni.

Această secțiune de metrou va fi  denumit Secţiunea Nord, va lega Bucureştiul de Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni, asigurând o conexiune esențială în cadrul reţelei de transport european (TEN-T)

Lucrarea este realizată de Asocierea Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S.-Somet SA, în baza contractului de proiectare şi execuţie lucrări de structură de rezistenţă semnat cu Metrorex S.A. pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Staţiile Tokyo şi Aeroport Otopeni.

La acest moment, Asocierea Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S.-Somet SA elaborează Proiectul Tehnic de Execuţie necesar pentru emiterea ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.

Segmentul de nord, Lotul 1.2, se întinde pe o distanţă de 7,6 kilometri incluzând staţiile Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu şi Aeroport Otopeni. Acest traseu va include, de asemenea, şase segmente de interstaţii: Tokyo – Washington, Washington – Paris, Paris – Bruxelles, Bruxelles – Otopeni, Otopeni – Ion I.C. Brătianu, şi Ion I.C. Brătianu – Aeroport Otopeni.

Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni este una de utilitate publică, de interes naţional, proiectarea şi execuţia secţiunii Nord fiind finanţată de la bugetul de stat şi fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).

CITEȘTE ȘI:

Atac „marca Spitalul de Psihiatrie Obregia” în București. Doi bărbați au bulversat circulația Metroului

Scenariu HALUCINANT la metrou. De ce nu merg noile trenuri Alstom? „Vor să țină în funcțiune garniturile IVA, pentru mentenanța de 8 € pe kilometru”

Șeful Alstom România, despre noul METROU din Brazilia, care are PROBLEME când este băgat la curent: „Bine că sar siguranțe și nu se întâmplă altceva”

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, și-a început cariera în funcția de redactor la MEDIAFAX și Antena 3. A evoluat în poziția de editor și reporter în cadrul ... vezi toate articolele