România, promovată în Milano și Roma. Ministerul Turismului: „O istorie bogată și legături strânse cu România”

Publicat: 26 03. 2024, 19:06
Actualizat: 26 03. 2024, 19:12

This browser does not support the video element.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a anunțat pe rețelele de socializare, inițierea unei campanii de promovare a României în cele mai importante metropole din Italia, și anume, Roma și Milano. Proiectul va include panouri publicitare, autobuze cu autocolante, precum și două tramvaie ce vor arăta imagini emblematice din țara noastră cetățenilor din Milano și Roma. 

Ministerul Economiei aduce frumusețea României în atenția italienilor. Ștefan Radu Oprea a anunțat debutul unei campanii de promovare a țării noastre în Italia, mai exact în Roma și Italia. Proiectul se va desfășura pe durata a patru săptămâni, între sfârșitul lui martie și luna aprilie. Imagini impresionante cu țara noastră vor fi afişate pe 2 tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma.

„Italia, lasă-te surprinsă de 🇷🇴 România! #MEAT derulează o nouă campanie outdoor de promovare a destinației noastre, de această dată în Roma și Milano.
Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită, astfel, trecătorii să ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma.
Perioada și modul de desfășurare a campaniei:
Timp de 14 zile, între 26 martie și 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan;
Timp de 21 zile, între 27 martie și 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma;
Timp de 28 zile, între 28 martie și 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.”, a scris Radu Oprea pe social-media.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a menționat că alegerea celor două orașe pentru promovarea țării noastre este una strategică, subliniind legăturile legăturile culturale și economice, de-a lungul timpului.

„Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră.
Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează, totodată, debutul sezonului turistic. Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România.”, a declarat ministrul.

CITEȘTE ȘI:

Turiștii optează pentru ROMÂNIA, când vine vorba de o vacanță ieftină și bogată în experiențe. Câți bani au cheltuit în țara noastră, anul trecut

Orășelul aflat în apropiere de București care atrage tot mai mulți TURIȘTI. Nimeni nu se aștepta, însă a devenit o destinație/„Există inedit și aici”