„Moromeții 3”, cea de-a treia peliculă din trilogia cu același nume, ecranizată după cartea lui Marin Preda, urmează să apară în cinematografe în luna noiembrie a acestui an.
Campania de promovare a filmului este, pe de altă parte, și o „săgeată” trimisă către Nicolae Ciucă și către cartea acestuia – „Un ostaș în slujba țării” -, în jurul căreia au apărut foarte multe controverse și care, încă, nu a fost publicată.
„Moromeții 3” este regizat de Stere Gulea și produs de Tudor Giurgiu, iar campania de promovare vine ca un răspuns la campania de marketing de 4 milioane de euro realizată pentru cartea lui Nicolae Ciucă.
Pe pagina de Facebook dedicată peliculei „Moromeții 3”, internauții au făcut diverse comentarii după ce au observat asemănările izbitoare dintre afișul care promovează pelicula și cel care promovează cartea lui Nicolae Ciucă.
„Măcar asta apare înainte de alegeri”, „Dacă aveam și noi 2 milioane de euro, cred că apărea chiar și jocul pe calculator naibii!”, „Superb”, au scris internauții.
Pe 20 mai, al doilea om în stat, Nicolae Ciucă, anunța că va publica o carte. Pe site-ul său personal, Ciucă scria că în luna iunie va lansa volumul cu titlul „Un ostaș în slujba țării”.
„Paginile acestei cărți sunt despre mine. Nu despre funcțiile pe care le-am ocupat, nu despre imaginea mea publică, nu sunt bilanț și nici program electoral. Sunt gândurile mele despre ce a însemnat tranziția de la om de armată la om politic. Sunt despre viața mea, cea din spatele pupitrului, a microfonului sau a televizorului”, mărturisea Nicolae Ciucă.
Luna iunie a trecut fără ca „Un ostaș în slujba țării” să vadă lumina tiparului. La jumătatea lunii iulie, același „ostaș” spunea, cu entuziasm, că „așteptarea a ajuns la final”. În curând, biografia avea să fie gata. La Antena 3, Ciucă mărturisea că „mai are de scris” la ea. (alte detalii AICI)
Citește și: