Motivul din spatele succesului Crocs. Vânzările de papuci Crocs au crescut dintr-un motiv mai puțin știut.
CEO-ul Crocs, Andrew Rees, a vorbit recent despre modul în care pandemia de COVID-19 a contribuit la succesul afacerii.
Pandemia a schimbat lumea așa cum o știam. Printre altele, a schimbat modul în care ne îmbrăcăm, studiem și lucrăm. Pe măsură ce ședințele s-au mutat pe Zoom, cămășile și puloverele au făcut loc pijamalelor și hanoracelor.
Un brand a profitat din plin de acest val și anume Crocs – cunoscut pentru încălțămintea confortabilă, cu design ieșit din tipare.
CEO-ul Crocs, Andrew Rees, a vorbit recent despre succesul dobândit mai ales după pandemie.
„Am beneficiat din plin de pandemie, oamenii erau acasă și au vrut ceva casual, au accelerat acest trend”, a explicat Rees.
„Am continuat și în post-pandemie și vedem o creștere foarte puternică a mărcii Crocs”, a adăugat șeful Crocs.
CEO-ul Crocs prevede un viitor strălucit pentru marcă, spunând că oamenii nu mai vor să se îmbrace ca pe vremuri.
În schimb, clientul obișnuit vrea o încălțăminte confortabilă, care să respecte dogma preț-calitate.
„Clientul nu se mai concentrează asupra pantofilor scumpi, incomozi, egocentriști, poate din piele”, a spus Rees la CNN. „Trendul este unul de casual, confort, ușurința în purtare și valoare”.
În ciuda amplificării sentimentului anti-fast-fashion, Rees crede că un client obișnuit vrea un lucru „pe care poate să-l schimbe mai ușor”.
Ei vor ceva care să fie „bun pentru ei azi, dar poate mâine nu la fel de bun… dar asta nu contează, deoarece oricum o să cumpăr altceva”, a declarat Rees, conform moneycontrol.com.
Crocs Inc este o companie americană care produce încălțăminte, cu sediul în Broomfield, Colorado. Brandul Crocs este binecunoscut pe piață pentru papucii din spumă de calitate superioară.
Sursa foto: Profimedia