Prima pagină » Actualitate » NETFLIX „a dat lovitura” după ce a impus „taxa de sharing”. Utilizatorii platformei de streaming au reacționat într-un mod neașteptat

NETFLIX „a dat lovitura” după ce a impus „taxa de sharing”. Utilizatorii platformei de streaming au reacționat într-un mod neașteptat

NETFLIX „a dat lovitura” după ce a impus „taxa de sharing”. Utilizatorii platformei de streaming au reacționat într-un mod neașteptat
Netflix - Foto: Profimedia Images

Platforma de steaming Netflix a dat lovitura după ce a decis să impună deja celebra „taxă de sharing” (împărțire a unui cont n.red). Cu toate că măsura a fost intens criticată de utilizatori pe rețelele de socializare, totuși s-a întâmplat ceva în comportamentul celor care vizionează filmele, serialele și documentarele disponibile pe această platformă.

În ciuda tuturor protestelor exprimate de utilizatori pe rețelele sociale cu privire la taxa de sharing, Netflix a atras aproape 6 milioane de noi conturi în ultimul trimestru. Această cifră depășește cu mult estimările inițiale, care anticipau doar 1,9 milioane de abonați noi.

Numărul total de abonați noi în al doilea trimestru al acestui an a fost de 5,9 milioane, reflectând o creștere anuală de 8%. Contrar așteptărilor, taxa de sharing nu a dus la un val de dezabonări, ci, dimpotrivă, a determinat mai mulți oameni să-și creeze propriile conturi și să plătească pentru conținutul oferit de platformă.

Cât a încasat Netflix după valul uriaș de noi abonați?

Cu toate acestea, veniturile companiei s-au situat la 8,2 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o sumă puțin sub estimările inițiale de 8,3 miliarde de dolari. În contextul grevei scriitorilor și actorilor, Netflix a anunțat că va reduce cheltuielile cu 1,5 miliarde de dolari pentru crearea conținutului.

O altă schimbare notabilă în cadrul serviciului de streaming este creșterea numărului de abonați la versiunea cu reclame, care a înregistrat deja 1,5 milioane de americani. Această versiune aduce un venit mai mare per utilizator decât versiunile premium, potrivit Ziare.com.

Cu toate provocările din industrie, Netflix pare să rămână în continuare o opțiune preferată pentru mulți telespectatori, iar numărul semnificativ de abonați noi reprezintă un semn al succesului continuu al platformei. Cu o gamă variată de conținut și strategii adaptate la cerințele pieței, compania continuă să aibă un impact semnificativ în industria de divertisment online.

Totuși scandalurile se țin lanț, mai ales după tragedia din Atlantic în urma căruia au murit 5 oameni după ce submersibilul Titan a făcut implozie.

Platforma Netflix, criticată intens după tragedia submersibilului Titan

Platforma Netflix se confruntă cu un val de critici după ce a reintrodus celebra peliculă „Titanic” în lista titlurilor disponibile la doar câteva zile de la tragedia care a implicat submarinul OceanGate.

„Faptul că Netflix difuzează Titanic la o săptămână după incidentul de la Oceangate este dezgustător”, a scris o persoană pe Twitter. „Ei nu dezamăgesc niciodată pentru a arăta tuturor cât de lacomi sunt”.

O altă persoană a scris: „Nu credeam că Netflix se va coborî atât de mult încât să adauge Titanic pe lista lor de streaming în această perioadă”.

Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, Alexandru Toșa a debutat în presă în 2020. Începând din mai 2021 face parte din echipa ... vezi toate articolele

Citește și