Netflix a dezvăluit luna din care NU va mai permite partajarea parolelor! Lovitură pentru toți abonații platformei de streaming
Netflix a dezvăluit data de la care nu va mai permite utilizatorilor să partajeze parolele.
Netflix a dezvăluit, în sfârșit, luna din care abonații nu vor mai avea voie să dea „share” la parola contului de streaming.
Noile reguli vor fi aplicate mai întâi în SUA, apoi în alte țări, în actualul trimestru.
The Mirror estimează că, astfel, partajarea parolelor va fi interzisă undeva din luna iulie 2023.
În prezent, abonații sunt înștiințați că nu ar trebui să partajeze parolele cu alți oameni din afara gospodăriei.
Totuși, asta nu i-a împiedicat pe abonați să ofere datele contului rudelor și prietenilor, pentru a face economie, prin folosirea unui singur abonament.
Abonații din unele țări plătesc deja în plus!
Netflix a confirmat că vrea să „monetizeze” conturile plătite din toată lumea, vorbind despre acest obiectiv într-o scrisoare adresată acționarilor în octombrie 2022.
Serviciul pe bază de abonament a experimentat deja perceperea de taxe suplimentare pentru password sharing în Argentina, Republica Dominicană, Honduras, El Salvador și Guatemala.
În aceste țări, utilizatorii Netflix plătesc în plus 2,99 dolari pentru fiecare „a doua casă” care folosește contul lor.
Netflix nu a anunțat, deocamdată, ce tarif va percepe în Marea Britanie, scrie presa engleză.
NETFLIX închide serviciul de închiriere a DVD-urilor, după 25 de ani
Totodată, după două decenii și jumătate, afacerile cu DVD-urile ale Netflix vor deveni istorie, compania americană anunțând că va renunța la acestea în toamna lui 2023.
Netflix a anunțat că va închide serviciul de închiriere a DVD-urilor. 29 septembrie va fi ultima zi în care filmele pe discuri optice vor mai fi disponibile, informează compania.
Scăderea interesului pentru filmele stocate pe DVD este motivul pentru care Netflix va renunța la serviciile pe care le-a oferit din 1998.
Primul film livrat vreodată de Netflix pe DVD a fost Beetlejuice (producție din 1988). Compania a livrat prin poștă peste 5,2 milioane de plicuri cu DVD-uri, care au ajuns la peste 40 de milioane de clienți, în istoria vânzărilor de discuri.