Prima pagină » Actualitate » Nu e o glumă! Cât trebuie să plătească un proprietar de TESLA, după ce bateria a căzut „victimă” ploii

Nu e o glumă! Cât trebuie să plătească un proprietar de TESLA, după ce bateria a căzut „victimă” ploii

Nu e o glumă! Cât trebuie să plătească un proprietar de TESLA, după ce bateria a căzut „victimă” ploii

Proprietarul unei Tesla din Edinburgh, Scoția, a rămas șocat de factura primită de la service.

Acesta va fi nevoit să plătească o sumă exorbitantă, după ce bateria mașinii electrice Tesla a fost deteriorată de ploaie.

Johnny Bacigalupo și Rob Hussey, un cuplu din Edinburgh, au mers să ia masa la un restaurant popular din oraș, sâmbăta trecută. Au ajuns acolo bine-mersi, dar, după ce au ieșit de la restaurant pentru a merge acasă, mașina lor electrică de 60.000 de lire sterline nu a mai dat semne să pornească.

Tesla a fost remorcată și dusă la reprezentanța Tesla din Edinburgh, după cinci ore de la producerea incidentului.

Johnny se gândea că va primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline. Suma l-a lăsat însă fără cuvinte: 17.000 lire sterline.

„Mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer”, a declarat proprietarul de Tesla.

Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă și această defecțiune, cei doi au fost întrebați dacă vor să efectueze reparația care costă 20.064 de euro.

„Îmi doresc să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am găsit cuvintele. Au spus că bateria este efectiv scufundată în apă. Cum poate fi asta vina noastră?”, a mai spus bărbatul.

Cei doi au făcut o reclamație departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns favorabil, informează știrileprotv.ro.

Tânăra din imagine a încercat să-și alimenteze mașina Tesla cu benzină. Ce s-a întâmplat

Nu este o glumă! Tânăra din imagine a încercat să-și alimenteze mașina Tesla cu benzină.

Deși, în întreaga lume, mașinile electrice încep să devină din ce în ce mai căutate în detrimentul celor tradiționale, cu alimentare pe benzină sau motorină, sunt încă șoferi care au de lucru cu… alimentarea. În plus, la școala de șoferi se învață cum să alimentezi o mașină cu un combustibil fosil, dar nu se predă alimentarea mașinii electrice.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și