O româncă a rămas fără vacanță și fără BANI, după ce a făcut o rezervare la un Airbnb: „Sunt disperată, nu au vrut să ne ofere cazare”

Publicat: 21 10. 2024, 19:04
Actualizat: 21 10. 2024, 19:06

O româncă, care și-a făcut o rezervare la un Airbnb, prin agenție, a rămas și fără vacanță și fără banii achitați. Femeia a povestit întâmplarea prin care a trecut pe un grup dedicat pasionaților de vacanțe, unde a cerut sfaturi cu privire la situația în care se află. 

O româncă pe nume Adriana Hang se aștepta să aibă parte de o vacanță de vis alături de familie, în Malaga, în schimb a rămas fără banii achitați și nu a apucat să se bucure deloc de concediu.

Aceasta a relatat întreaga întâmplare pe un grup de călătorii. Femeia a menționat că a făcut o rezervare la un Airbnb, printr-o agenție. Aceasta a achitat o parte din sumă, urmând ca după tranzacție să primească adresa exactă a locului unde va fi cazată.

„Bună seara, ne confruntăm cu o situație dificilă pe Airbnb și aș vrea să știu dacă mai sunt persoane care au întâmpinat astfel de probleme pentru ca de o săptămână suntem disperați”, și-a început Adriana relatarea.

Deși gazda i-a spus femeii că plaja se află la 800 de metri de Airbnb, uitându-se pe hartă, femeia a observat că de fapt este vorba de o distanță de 3 kilometri.

„Înainte de a face rezervarea am vorbit cu gazda, care era o agentie ca să ne comunice distanța până la plajă. Din spusele lor erau 800 m. După efectuarea plății s-a generat adresa exactă și am constatat ca până la plajă sunt aproximativ 3 km”, explică Adriana.

Aceasta a sunat gazda pentru a cere explicații și a anula rezervarea.

„Mi-am exprimat în scris nemulțumirea față de gazdă, timp în care mi-a fost anulată rezervarea automat, iar gazda și aplicația îmi spun ca eu am anulat rezervarea”.

Deși i se promisese că suma pe care a achitat-o îi va fi rambursată integral, românca s-a trezit  fără rezervare și fără bani.

„Din 2.334 de euro îmi spun că ni se va restitui 900 de euro. Eu nu am anulat rezervarea!!! Sunt disperată de o săptămână, sun în ambele părți și mi se răspunde franc în față că astea sunt condițiile de anulare și ca eu am făcut anularea în aplicație”, a explicat ea.

Adriana a declarat că agenția i-a returnat doar 900 de euro din cei 2.334 de euro achitați.

„Nu au vrut să ne ofere cazare, ei aplică direct politica lor de anulare une noi pierdem 60% din sumă. Asta e singura opțiune”.

Ea a explicat ca a rezervat 14 zile Malaga într-o vilă cu 4.660 de euro, din care a plătit jumătate. Adriana spune că a fost informată că va primi înapoi doar 900 de euro.

Adriana a explicat ce pași a urmat pentru a anula rezervarea.

„ Află mai multe despre politica de anulare. Am citit un pas și am ieșit, automat s-a produs anulare, ultimul pas era un motiv scris de ce anulez rezervare. Eu doar am citit un pas și am ieșit fără să confirm anulare”, a precizat femeia.

FOTO: Pixabay