Mulți clienți care și-au cumpărat un autoturism marca Dacia Spring se declară mulțumiți de achiziție, dar sunt și unele persoane care se plâng. Este cazul unei șoferițe care susține că are mașina în service de aproape 4 luni. Acum se gândește să o vândă, dar în acest moment nu prea are ce.
Ea a povestit totul pe o pagină auto, găzduită de Facebook, dedicată clienților acestui model.
„Întâmpin următoarea problemă. Am mașina în service de aproximativ 4 luni (am avut probleme cu încărcarea, mi s-a schimbat altă piesă, am luat mașina și a doua zi a reapărut problema și am dus-o înapoi – long story short). În acest moment sunt nevoită să o vând (însă nu prea am ce să vând – având în vedere că nu au reparat-o). Ce aș putea face pentru a-mi recupera banii pe mașină și a scăpa de toată nebunia?
S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problemă? Menționez că am făcut plângere la Protecția Consumatorului, acum două luni, și nu am primit niciun răspuns până în ziua de azi.
Presupun că singura metodă rămasă este acționarea în instanță. Aștept părerile celor care au mai fost puși în situații similare”, a scris femeia pe grupul Dacia Spring România, găzduit de Facebook.
În urma postării sale, a primit mai multe sugestii și soluții la rubrica de „comentarii”, din partea altor clienți care și-au cumpărat același model.