O treime din cursele de pe Aeroportul Otopeni au fost întârziate sau anulate săptămâna trecută. Care au fost cauzele
După haosul de pe aeroporturi de peste vară, călătoriile românilor sunt încă afectate de întârzierile curselor aeriene.
Numărul curselor întârziate sau anulate pe de Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București este în continuare de câteva sute, în săptămâna care s-a încheiat miercuri, respectiv aproape o treime din totalul celor operate aici, chiar trendul este unul descendent față de intervalul anterior.
Cifrele anunțate, joi, de Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), privind numărul curselor amânate sau anulate de aeroportul Otopeni sunt dovada menținerii fenomenului reclamat de călătorii nemulțumiți.
Orarul de zbor nu a fost respectat pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București, unde numărul curse întârziate și anulate în săptămâna trecută, 15-21 septembrie, a fost de 686. Numărul este cu aproape 200 mai mic decât la jumătatea lunii august, dar și totalul zborurilor operate era mai mare atunci.
Este vorba de zborurile care au înregistrat întârzieri mai mari de 30 de minute, fiind în scădere cu 122 față de săptămâna anterioară, după cum a anunțat Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).
Din totalul curselor întârziate și anulate în săptămâna 15-21 septembrie, aproape jumătate (319) au avut drept cauză întârzierea sau rotația echipajelor sau aeronavelor.
Numărul de zboruri care, în același interval de timp, au avut întârzieri mai mari de 60 de minute este de 317, 189 cauzate de întârzierea sau rotația echipajelor sau aeronavelor.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la principalii operatori de pe aeroport, respectiv Wizz Air (158 de zboruri) Ryanair (41) și Tarom (31).
În acest interval nu s-au înregistrat curse anulate ale acestor operatori.
Potrivit sursei citate, săptămâna trecută pe AIHCB au fost operate 2087 de zboruri, dintre care 1847 regulate.