(P) Cum să crești motivația angajaților care lucrează de acasă

Publicat: 07 10. 2024, 13:32

Vrei să îți motivezi angajații care lucrează de acasă sau remote? Descoperă chiar aici sfaturi utile și ușor de pus în practică! Motivarea angajaților este un detaliu esențial la locul de muncă, fie că lucrează la birou, fie că lucrează de acasă. În cazul celor din urmă, lipsa interacțiunii cu colegii și a interacțiunii sociale pot afecta nivelul de motivație și rezultatele obținute.

De aceea te ajutăm să înțelegi cât de importantă este motivația în rândul salariaților remote și cum o menții la un nivel optim cu ajutorul beneficiilor extrasalariale, așa cum este un gift card cadou pentru angajați.

De ce scade motivația angajaților care lucrează de acasă

Ai observat că nivelul de motivație al angajaților care lucrează remote a scăzut? Este o provocare des întâlnită, dar pe care o poți gestiona ușor dacă identifici rapid cauza. Iată care sunt cele mai frecvente motive care duc la scăderea motivației acestora:

Recunoașterea și evaluarea rezultatelor este mai dificilă. În cazul telemuncii, angajații nu se bucură de aceeași recunoaștere publică și vizibilă a efortului depus și a rezultatelor obținute. Lipsa acesteia și interacțiunea fizică cu managerul pentru recunoașterea rezultatelor poate duce la pierderea motivației.

Lipsa interacțiunii fizice cu colegii. Conversațiile, discuțiile din pauza de cafea și momentele petrecute de colegi sunt o sursă de motivație pentru angajați. Astfel că, atunci când acestea dispar, așa cum se întâmplă în cazul celor care lucrează de acasă, poate apărea un declin în nivelul de motivație al acestora.

Lipsa comunicării și apropierii față de angajați. Atât angajații care lucrează de acasă, cât și cei care lucrează la birou trebuie să se simtă incluși în echipă. Astfel, comunicarea devine un element cheie pe care trebuie să îl îmbunătățești constant și care previne declinul motivației în rândul angajaților din echipa ta.

Vouchere cadou – soluția pentru angajați motivați

Dacă vrei să afli cum poți reda angajaților motivația de care au nevoie pentru sarcinile zilnice, citește în continuare. Îți vom spune tot ce trebuie să știi despre voucherele cadou pentru angajați, un beneficiu extrasalarial util și binevenit în orice moment al anului.

De ce să alegi voucherele cadou pentru angajați

Voucherele și cardurile cadou oferite angajaților reprezintă un beneficiu extrasalarial flexibil, care poate fi oferit în diverse ocazii, așa cum este atingerea unui nou nivel de performanță, cu ocazia sărbătorilor sau a aniversării la locul de muncă. De asemenea, ca angajator, poți decide suma pe care o oferi sub formă de card cadou.

Mai mult, cardurile cadou pentru angajați pot fi personalizate cu numele angajatului, un mesaj reprezentativ sau chiar o imagine sugestivă. Voucherul cadou pentru angajați poate fi oferit fie fizic, fie electronic, în funcție de preferințe. Astfel, ai toate motivele să integrezi acest tip de beneficiu extrasalarial în planul tău de creștere a motivației angajaților.

Cum incluzi cardurile cadou în pachetul de beneficii extrasalariale

Voucherele cadou pentru angajați ar trebui să se regăsească pe lista de beneficii extrasalariale. Acestea sunt pe cât de versatile, pe atât de apreciate de către angajații tăi. De exemplu, poți crea o strategie de recompensare a performanței sau efortului depus în perioadele aglomerate și să oferi angajaților un voucher cadou pe care aceștia îl pot folosi în magazinul preferat.

Cardurile cadou reprezintă cea mai practică metodă pentru a marca diverse momente importante sau sărbători. Sunt considerate o formă de recompensare foarte eficientă, care le oferă angajaților libertatea de a cheltui suma cadou în funcție de nevoile și preferințele lor.

Alege cardul cadou potrivit pentru angajații tăi care lucrează de acasă și oferă-le un pachet de beneficii extrasalariale care să le ofere un plus de motivație.

Sursa foto: Freepik