O femeie a rămas uluită și enervată după ce a comandat mai multe mese vegane într-un avion, dar nu mică i-a fost uimirea când a văzut ce i s-a servit. Nu a primit decât o sticlă de apă și un șervețel.
Miriam Porter, o bloggeriță de călătorie care are un canal de TikTok numit thekindtraveler, se afla într-un avion Air Canada și călătorea de la Toronto, Canada, la Frankfurt, Germania.
Într-un clip acum viral care a strâns aproape un milion de vizualizări, Miriam a explicat că a comandat mai multe mese vegane în timpul zborului de peste 10 ore, dar a rămas înfometată după ce a pretins că nu i s-a servit decât apă.
„POV: Sunteți pe un zbor Air Canada de peste zece ore și comandați mese vegane”, începe postarea ei.
Apoi, ea împărtășește imagini din zbor care arată că prima ei „masă” este o sticlă de apă.
Pentru „masa 2”, ea a arătat un șervețel fără nimic pe el.
Miriam a primit în cele din urmă ceva de mâncare – deși nu făcea parte din serviciul de masă adecvat zborului ei.
Asta abia după ce unei însoțitoare de bord i s-a făcut milă de ea și i-a oferit o masă improvizată de la clasa business.
„Strigați după însoțitorul de zbor amabil care mi-a luat chifle cu fructe și cină de la clasa de afaceri”, a subtitrat ea clipul.
„Îmi plac fructele, dar îmi plac și mesele întregi!”, adăugă ea hotărât.
Air Canada are o selecție de „mese speciale” pe care pasagerii le pot comanda în avans. Variază de la opțiuni de mâncare vegetariană la diabetică, cușer și vegană, scrie New York Post.
„Mesele speciale sunt disponibile în toate clasele de servicii pe toate zborurile în care este oferit un serviciu de masă (cu excepția zborurilor care oferă serviciul Air Canada Bistro)”, precizează operatorul aerian pe site-ul său.
„Nu vom putea garanta că cererea dumneavoastră de masă specială poate fi acceptată dacă este trimisă cu mai puțin de 24 de ore înainte de primul zbor din itinerarul dumneavoastră”, mai scrie pe site-ul companiei.
Cu toate acestea, Miriam a spus că ea a plasat comanda „cu mult timp în avans și confirmată (de multe ori)”.
„Acest lucru s-a întâmplat de multe ori, din păcate. Întotdeauna comand în avans și îmi aduc mâncarea în caz că. Dar de data aceasta a fost imposibil”, a spus ea.
Clipul ei a atras sute de comentarii de la utilizatori care au întrebat de ce pur și simplu nu și-a adus propria mâncare de data aceasta.
„Întotdeauna îmi aduc propria mâncare, dar în acest caz am avut o întârziere de 24 de ore și nu am putut face mâncare de adus”, a explicat ea.
Air Canada afirmă: „Puteți să vă aduceți propriile gustări și mâncare la bord sau să cumpărați mese și băuturi la aeroport înainte de zbor – asigurați-vă că ați cumpărat băuturi după ce ați trecut prin securitate și luați în considerare orice limitări privind aducerea de alimente prin pre-autorizarea SUA atunci când călătoriți în SUA.”
Miriam a descris situația ca fiind „enervantă”.
”Mai ales că era ziua a doua în care încercam să ajung acasă cu puțină mâncare. Dar m-am întors cu un final fericit”, a spus ea.
Miriam a adăugat că i-au trebuit două zile să ajungă acasă de la Berlin.
Clipul ei i-a determinat pe alții să-și împărtășească poveștile cu mâncare de groază, o femeie spunând că i s-a servit o „chiflă mică cu trei felii de dovlecel” în timpul unui zbor pe distanțe lungi.
Un altul a spus că au fost servite „salată verde cu șase ciuperci reci deasupra” în timpul zborului.
O femeie a spus că i s-a dat „pui în meniul meu vegan rezervat în avans”.
Alții au spus că adesea trebuiau să se sature cu chifle și gustări, cum ar fi covrigei și hummus.