Un avion elvețian care efectua un zbor de la Zurich către Bilbao, având 111 călători la bord a ajuns la destinație fără niciun bagaj în cală. Pasagerii, care credeau că vor avea o „vacanță de vis” în Spania, au fost șocați să vadă că pe banda de bagaje nu vine nimic.
Pasagerii zborului elvețian au așteptat în zadar mai mult de două ore pentru ca bagajele lor să apară pe bandă, sâmbătă seara, relatează ziarul Blick.
Purtătorul de cuvânt al companiei Edelweiss Air, Kavin Ampalam, a confirmat că avionul a decolat cu 111 pasageri, dar fără bagaje.
„A fost o deficiență de personal la sol”, a declarat el pentru AFP, adăugând că echipajul a așteptat inițial o soluționare. Cu toate acestea, după peste o oră, „situația a rămas neschimbată, iar din motive operaționale, am decis să continuăm zborul către Bilbao fără bagaje.
S-a impus ridicarea altor pasageri din Bilbao și întoarcerea cu avionul la Zurich, înainte ca aeroportul să se închidă peste noapte. Ne pare rău pentru inconveniențele create”, a explicat purtătorul de cuvânt al companiei aeriene.
Pilotul s-ar fi scuzat pentru decolarea întârziată din Zurich, atribuind-o „lipsei de personal calificat”, dar nu pare să fi menționat decizia de a nu transporta bagaje, conform Blick.
Călătorii afirmă, la rândul lor, că nu au găsit personal elvețian la sol în Bilbao și au așteptat mai mult de două ore pentru a-și recupera bagajele, până când personalul companiei aeriene spaniole Iberia i-a informat că avionul a aterizat fără bagaje la bord.
„Ne-au stricat vacanța”, a spus unul dintre pasageri.
„Analizăm situația pentru a afla exact ce s-a întâmplat. Acest lucru nu ar fi trebuit să se întâmple”, a concluzionat purtătorul de cuvânt al companiei elvețiene.