Tot mai mulți pasageri se declară nemulțumiți de anularea, în data de 2 iunie, a zborului Wizz Air dintre Praga și București.
O cititoare a transmis pe adresa redacției GÂNDUL un mesaj prin care povestește experiența prin care a trecut, împreună cu familia sa, după ce compania aeriană a decis anularea zborului. Femeia spune că, pe lângă problemele create de anularea în sine, personalul companiei nu a fost cel mai amabil.
Femeia, din Ploiești, ar fi trebuit să plece de la Praga pe 2 iunie, la ora 22:10. Inițial, aceasta spune că pasagerii ar fi fost anunțați că zborul va avea o întârziere, iar apoi au fost informați că, pur și simplu, acesta a fost anulat.
„A urmat un haos specific și lume disperată neștiind încotro să o apucăm, nimeni nespunându-ne nimic. Într-un final, am fost îndreptați către un ghișeu unde s-a format o «grămadă» organizată pentru a primi niște formulare; între timp a ieșit o domnișoară înțepată care a început să ridice tonul. I-am spus că nu e cazul pentru că noi suntem mai mulți și mai nervoși.
După completare, trebuia să stăm din nou la coadă să dăm formularele, să fim întrebați daca vrem loc la zborul de luni, 5 iunie, sau miercuri, 7 iunie, și daca dorim banii înapoi pe zbor. După alte zeci de minute, cu copii xerox ale formularelor, am fost îndreptați spre un alt ghișeu pentru a primi cazare. După altă coadă, am primit o foaie cu numele hotelului și tipul de cameră, Double sau Single. Menționez că de la aeroport trebuia să te descurci cu transportul până la hotel. De asemenea, eu cu soțul meu am călătorit cu sora mea și soțul ei, iar la ghișeu ni s-au oferit 3 locuri la zborul de luni și unul miercuri, drept urmare le-am refuzat. Nu ni se oferea cazare și masă până luni/miercuri… ni s-a spus că trebuie să ne descurcăm!”, povestește, revoltată, clienta.
Cititoarea noastră mai povestește că ea și familia sa au trebuit să se întoarcă la Ploiești cu trenul, în cele din urmă, ajungând acasă cu aproximativ 32 de ore mai târziu dacă ar fi putut să ia avionul.
Astfel, oamenii au ajuns la Ploiești duminică, 4 iunie, la ora 10, iar femeia spune că ar fi plătit pe drumul de întoarcere 1.500 de lei de fiecare cuplu, bani pe care speră să îi recupereze.
După ce peste 200 de pasageri au rămas blocați pe aeroportul din Malmo din Suedia mai bine de șase ore, după ce compania aeriană Wizz Air a amânat zborul Malmo – București (din data de 2 iunie), invocând defecțiuni tehnice, un alt zbor al aceleiași companii a fost anulat, tot pe 2 iunie.
Potrivit unui mesaj primit pe adresa redacției, zborul Wizz Air București – Praga, din data de 2 iunie, a fost inițial amânat, de la 20.35 la 21.55, iar pasagaerii au fost mutați de la poarta 13 la poarta 34. Însă, odată ajunși la noul punct de îmbarcare, cei care trebuiau să se urce în avion au putut vedea mesajul ”Zbor anulat”. Totul fără nicio explicație din partea companiei, potrivit unuia dintre pasagerii acelui zbor.