Prima pagină » Actualitate » Peste 200 de pasageri sunt BLOCAȚI de mai bine de 5 ore pe aeroportul din Malmo, după ce Wizz Air a amânat zborul spre București din motive tehnice

Peste 200 de pasageri sunt BLOCAȚI de mai bine de 5 ore pe aeroportul din Malmo, după ce Wizz Air a amânat zborul spre București din motive tehnice

Peste 200 de pasageri sunt BLOCAȚI de mai bine de 5 ore pe aeroportul din Malmo, după ce Wizz Air a amânat zborul spre București din motive tehnice

Peste 200 de pasageri sunt blocați pe aeroportul din Malmo din Suedia de mai bine de cinci ore, după ce compania aeriană Wizz Air a amânat zborul Malmo – București, invocând defecțiuni tehnice, potrivit surselor Gândul. 

UPDATE ora 23:30 – Pasagerii s-au îmbarcat în avion după mai bine de 6 ore de așteptare, în jurul orei locale 22:30.

„Zborul Wizz Air W4 3210 de la Malmö la București din 2 iunie a fost amânat din cauza unor activități neplanificate de mentenanță necesare aeronavei. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați și oferă asigurări că face tot posibilul pentru a limita întârzierile. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu”, au declarat reprezentanții companiei pentru Gândul, după remedierea situației.

Știrea inițială. Aeronava ar fi trebuit să decoleze la ora 4:35 PM, însă Wizz Air a anunțat, într-o primă etapă, că zborul W4 3210 va fi amânat pentru ora 17:35. A urmat un alt mesaj pentru 18:05, apoi 19:00 și în cele din urmă pasagerii au fost anunțați că avionul va decola la ora 20:00, însă la ora redactării acestui articol în Suedia este ora 21:28, iar oamenii care așteaptă în aeroport nu au mai primit noi informații, ci doar un voucher de 8 euro, „compensația” pentru 8 ore de întârziere.

Ba chiar, spun sursele Gândul, ironia face că pasagerii au primit un mesaj din partea companiei, din care ar rezulta că ar fi ajuns deja la destinație și li se solicită un rating pentru zbor – semn că Wizz Air nu a modificat datele zborului întârziat în sistemul informatic.

Gândul i-a contactat pe reprezentanții Wizz Air pentru a cere detalii despre situația zborului întârziat pe o durată nedeterminată, care au solicitat informații suplimentare „colegilor din companie”. La momentul redactării acestui articol, compania nu a transmis încă răspunsul cu clarificarea situației zborului W4 3210.

 

Gilda Popa este licențiată în Drept și a urmat un master de psihologie organizațională la Facultatea de Psihologie - Universitatea București. A intrat în presă accidental, după ce a câștigat ... vezi toate articolele

Citește și