Prima pagină » Actualitate » Peste 70.000 de turişti sunt aşteptaţi pe LITORAL în vacanţa de Rusalii. Stațiunea „vedetă”, din nou în topul preferințelor românilor

Peste 70.000 de turişti sunt aşteptaţi pe LITORAL în vacanţa de Rusalii. Stațiunea „vedetă”, din nou în topul preferințelor românilor

Peste 70.000 de turişti sunt aşteptaţi pe LITORAL în vacanţa de Rusalii. Stațiunea
Sursa foto - Caracter ilustrativ: Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR)

Peste 70.000 de turişti sunt aşteptaţi pe Litoral în vacanţa de Rusalii, cea mai solicitată staţiune fiind Mamaia, unde preţurile pornesc de la 135 lei/cameră/noapte la un hotel de trei stele, potrivit Federaţiei Patronatelor din Industria Ospitalităţii din România (FPIOR).

Destinațiile montane, destinațiile balneare, turismul rural, Delta Dunării și Litoralul românesc se află în topul preferințelor turiștilor.

Căutate sunt în special locațiile de trei și patru stele care oferă facilități și servicii suplimentare pentru confortul turiștilor, indiferent de preț. Un număr mare de locații de patru stele au epuizat complet locurile de cazare cu multe săptămâni înainte, iar în cele mai populare stațiuni montane și în Delta Dunării gradul de ocupare este de 100%.

Se estimează că peste 70.000 de turiști vor alege Litoralul în vacanța de Rusalii, iar ritmul rezervărilor este în continuare ridicat și pentru întreaga vară, conform declarației secretarului general al FPIOR, Corina Martin.

Stațiunea Mamaia, în topul preferințelor în 2023

Mamaia este cea mai solicitată stațiune de pe Litoral, unde tarifele încep de la 135 lei/cameră/noapte în hoteluri de trei stele (fără mic dejun) și ajung până la 220 lei/cameră în hoteluri de patru stele, cu mic dejun inclus, sau chiar până la 500 lei/noapte/cameră pentru cazare în regim All-Inclusive.

Pe locul doi se situează Eforie, unde tarifele variază de la 99 lei/cameră/noapte în locații de trei stele și pot ajunge la 500 lei/cameră/noapte în regim All-Inclusive.

În cele mai populare stațiuni montane și în Delta Dunării, gradul de ocupare este de 100%, iar tichetele de vacanță au jucat un rol important și în acest an.

„Tichetele de vacanţă – cel mai bun instrument de promovare a României turistice, în absenţa oricărei campanii de promovare din partea Ministerului public. Deşi, în continuare, promovarea turismului românesc nu este o prioritate pentru cei care administrează turismul la nivel naţional, tichetele de vacanţă îi trimit pe români în Romania şi oferă zile de vacanţă şi aventură pentru sute de mii de români”, a subliniat Corina Martin, potrivit Agerpres.

Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, Alexandru Toșa a debutat în presă în 2020. Începând din mai 2021 face parte din echipa ... vezi toate articolele

Citește și