CFR a deraiat de pe șine și a intrat direct în faliment, fără ca nimeni să fie răspunzător. Mii de ore întârziere pe an, viteza melcului pe tot teritoriul țării, accidente feroviare tot mai dese, mizerie și indolență în vagoane, dar directorii, numiți politic, încasează salarii de lux.
PMP constată, din păcate, că, de ani de zile, această companie de stat se zbate în mocirla administrativă, gestionată păgubos de mai toate guvernele care s-au perindat, în ultimii ani, la Palatul Victoria. Ultimele evenimente nefericite aduc, încă o dată, în atenția opiniei publice, iresponsabilitatea și lipsa de voință politică pentru a schimba ceva în managerierea companiilor de stat. Aceleași sinecuri politice, aceleași interese de grup, aceleași căpușe care sunt cuplate la robinetele bugetului Ministerului Transporturilor.
PMP cere Ministerului Transporturilor să scoată capul din aroganța politică manifestată în fața opiniei publice și să răspundă clar la dezvăluirile făcute de presă și de sindicate în privința activității controversate a directorului general al CFR.
Astfel, să ne spună domnul ministru Drulă dacă este adevărat că directorul Vizante ar fi reprezentantul lobby-ului companiilor austriece de transport feroviar, că ar închiria locomotivele CFR unor operatori privați și dacă același personaj se află în conflict de interese, ținând cont că a lucrat la o societate privată străină.
PMP dorește clarificarea situației de la CFR, care pare a avea și conotații penale și cere demiterea tuturor celor responsabili de haosul creat pe calea ferată. Miniștrii USR nu au dreptul să declare că acest subiect, închis atât timp cât românii suferă în trenuri de mizerie, căldură, ore întregi pe rută și indolența angajaților. Lipsa de respnsabilitate trebuie să ducă la demisii și chiar la deschiderea de dosare penale, pentru că este vorba despre siguranța, în trafic, a călătorilor.