Asfaltul de pe podul dela Brăila s-a crăpat deja, cu toate că această construcție nu a fost nici măcar inaugurată. Acum, e nevoie de lucrări suplimentare.
Teoretic, în luna iulie, podul suspendat ar urma să fie inaugurat Ministerul Transporturilor, motiv pentru care toate problemele trebuie urgent soluționate.
Lucrările de remediere presupun decopertarea pe porțiuni cuprinse între 10 și 20 de metri și turnarea unui nou strat de asfalt, conform Antena 3.
În urmă cu circa o lună, a început asfaltarea la podul peste Dunăre de la Brăila.
Asfaltarea Podului peste Dunăre Tulcea – Brăila a început de pe malul tulcean, conform unui anunț făcut la acel moment de președintele Consiliul Județean, Horia Teodorescu.
„Un lucru este cert: anul acesta vom circula pe pod! În urmă cu patru ore a început asfaltarea Podului peste Dunăre Tulcea – Brăila, de pe malul tulcean. Mult a fost, puțin a mai rămas!”, scria, la finalul lui martie, pe Facebook, Horia Teodorescu, șeful CJ Tulcea.
Podul suspendat va avea o lungime totală de de 1.974,30 metri , o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Lățimea totală a podului suspendat de la Brăila este de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri și va fi alcătuită din 4 benzi de circulație, de câte 3,50 m lațime fiecare.
La asfaltarea podului, două eșaloane de așternere acționează simultan. Finalizarea lucrărilor depinde, însă, de mai mulți factori, inclusiv de starea vremii în zilele următoare.
Vă recomandăm să citiți și: